Rekomendowany przez
PortalOświatowy.pl
Zadaj pytanie
Czat z ekspertem
Telefoniczny dyżur eksperta
Sklep
x
Wyszukaj na stronie:
Uzyskaj dostęp
Zaloguj się
x
Kształcenie
specjalne
IPET od A do Z
Wspomaganie ucznia
Pomoc
psychologiczno-pedagogiczna
Zasady i zadania
Uczniowie z orzeczeniem
Uczniowie bez orzeczenia
Wczesne wspomaganie rozwoju
Uczeń w spektrum
Integracja sensoryczna
Profilaktyka
i wychowanie
Działania profilaktyczne
Działania opiekuńcze i wychowawcze
Program wychowawczo-profilaktyczny
Współpraca z rodzicami
Doradztwo zawodowe
Zarządzanie klasą
Działania interwencyjne
Prawo i
dokumentacja
Praca pedagogów szkolnych
Praca pedagogów specjalnych
Prowadzenie dokumentacji
Kształcenie i wychowanie
Praca nauczycieli wspomagających
Praca nauczycieli psychologów
Praca nauczycieli specjalistów
Praca nauczycieli wychowawców
Awans i doskonalenie zawodowe nauczycieli
Kreator
kart pracy
E-czasopismo
Karty pracyi ćwiczenia
Scenariuszezajęć
Wideoi podcasty
Dokumenty
Rekomendowany przez
PortalOświatowy.pl
Zadaj pytanie
Czat z ekspertem
Telefoniczny dyżur eksperta
Sklep
x
Wyszukaj na stronie:
Uzyskaj dostęp
Zaloguj się
x
Kształcenie
specjalne
IPET od A do Z
Wspomaganie ucznia
Pomoc
psychologiczno-pedagogiczna
Zasady i zadania
Uczniowie z orzeczeniem
Uczniowie bez orzeczenia
Wczesne wspomaganie rozwoju
Uczeń w spektrum
Integracja sensoryczna
Profilaktyka
i wychowanie
Działania profilaktyczne
Działania opiekuńcze i wychowawcze
Program wychowawczo-profilaktyczny
Współpraca z rodzicami
Doradztwo zawodowe
Zarządzanie klasą
Działania interwencyjne
Prawo i
dokumentacja
Praca pedagogów szkolnych
Praca pedagogów specjalnych
Prowadzenie dokumentacji
Kształcenie i wychowanie
Praca nauczycieli wspomagających
Praca nauczycieli psychologów
Praca nauczycieli specjalistów
Praca nauczycieli wychowawców
Awans i doskonalenie zawodowe nauczycieli
Kreator
kart pracy
E-czasopismo
Karty pracyi ćwiczenia
Scenariuszezajęć
Wideoi podcasty
Dokumenty
Uzyskaj dostęp
Zaloguj się
x
Wyszukaj na stronie:
x
Kształcenie
specjalne
IPET od A do Z
Wspomaganie ucznia
Pomoc
psychologiczno-pedagogiczna
Zasady i zadania
Uczniowie z orzeczeniem
Uczniowie bez orzeczenia
Wczesne wspomaganie rozwoju
Profilaktyka
i wychowanie
Działania profilaktyczne
Działania opiekuńcze i wychowawcze
Program wychowawczo-profilaktyczny
Współpraca z rodzicami
Doradztwo zawodowe
Zarządzanie klasą
Działania interwencyjne
Uczeń w spektrum
Integracja sensoryczna
Prawo i
dokumentacja
Praca pedagogów szkolnych
Praca pedagogów specjalnych
Prowadzenie dokumentacji
Kształcenie i wychowanie
Praca nauczycieli wspomagających
Praca nauczycieli psychologów
Praca nauczycieli specjalistów
Praca nauczycieli wychowawców
Awans i doskonalenie zawodowe nauczycieli
x
Kształcenie
specjalne
IPET od A do Z
Wspomaganie ucznia
Pomoc
psychologiczno-pedagogiczna
Zasady i zadania
Uczniowie z orzeczeniem
Uczniowie bez orzeczenia
Wczesne wspomaganie rozwoju
Uczeń w spektrum
Integracja sensoryczna
Profilaktyka
i wychowanie
Działania profilaktyczne
Działania opiekuńcze i wychowawcze
Program wychowawczo-profilaktyczny
Współpraca z rodzicami
Doradztwo zawodowe
Zarządzanie klasą
Działania interwencyjne
Prawo i
dokumentacja
Praca pedagogów szkolnych
Praca pedagogów specjalnych
Prowadzenie dokumentacji
Kształcenie i wychowanie
Praca nauczycieli wspomagających
Praca nauczycieli psychologów
Praca nauczycieli specjalistów
Praca nauczycieli wychowawców
Awans i doskonalenie zawodowe nauczycieli
Szukaj
Kreator
kart pracy
E-czasopismo
Karty pracyi ćwiczenia
Scenariuszezajęć
Wideoi podcasty
Dokumenty
Bezpieczeństwo w szkole
Strona główna
Narzędzia
Dokumentacja
Bezpieczeństwo w szkole
Bezpieczeństwo w szkole
Niebieska Karta - formularz B
Data:
11.05.2017
Szkoła
Niebieska Karta - formularz C
Data:
11.05.2017
Szkoła
Niebieska Karta - formularz D
Data:
11.05.2017
Szkoła
Przykład ankiety dotyczącej przemocy - dla nauczycieli
Data:
11.05.2017
Szkoła
Przykład ankiety dotyczącej przemocy – dla rodziców
Data:
11.05.2017
Szkoła
Przykład ankiety dotyczącej zjawiska przemocy – dla ucznia (1)
Data:
11.05.2017
Szkoła
Przykład ankiety dotyczącej zjawiska przemocy – dla ucznia (2)
Data:
11.05.2017
Szkoła
Przykład ankiety dotyczącej zjawiska przemocy – dla ucznia szkoły podstawowej
Data:
11.05.2017
Szkoła
Przykład arkusza przebiegu rozmowy interwencyjnej z rodzicami
Data:
11.05.2017
Szkoła
Przykład kontraktu i umowy załączanej do kontraktu
Data:
11.05.2017
Szkoła
« pierwsza
«
3
4
5
6
7
»
ostatnia »
2031
2032
2033
1732
2038
2039
2040
2041
2042
2037
Tematyka
Wszystkie
Dokumentacja
Ankiety diagnozujące
Standardy ochrony małoletnich
Awans zawodowy nauczycieli (nowe zasady)
Teczka pedagoga specjalnego
Teczka nauczyciela wspomagającego
Teczka wychowawcy klasy
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
Indywidualny Program Edukacyjno-Terapeutyczny (IPET)
Kształcenie i wychowanie uczniów z orzeczeniem
Kształcenie i wychowanie
Współpraca z organami
Dokumentacja szkolna
Sprawy kadrowe nauczycieli
Awans zawodowy nauczycieli (stare zasady)
Bezpieczeństwo w szkole
Karty pracy i ćwiczenia
Karty pracy z nagraniem audio
Integracja sensoryczna
Spektrum autyzmu
Rozwój emocjonalno-społeczny
Terapia pedagogiczna
Logopedia
Rozwijanie umiejętności uczenia się
Kompetencje matematyczne
Motoryka duża
Zabawy i gry edukacyjne
Uczniowie z Ukrainy
Prezentacje multimedialne
Plakaty i infografiki
Diagnoza gotowości szkolnej
Scenariusze zajęć
Uczniowie
Nauczyciele
Rodzice
Akty Prawne
Ebooki
Materiały wideo
Szkolenia i webinary
Wywiady z ekspertem
Podcasty
Materiały do zajęć
E-czasopismo
71
70
69
68
67
66
65
64
63
62
Narzędzia
Karty pracy i ćwiczenia
Zwierzęta na wsi – odkrywanie świata dźwięków. Karty pracy z nagraniem audio
Bezpieczne wakacje nad wodą. Karty pracy na Dzień Ratownika
Case study: wakacyjne kryzysy. Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach rówieśniczych?
Nie zawsze się udaje – karty pracy o radzeniu sobie z porażką
Skacz, słuchaj, powtarzaj – karty pracy do terapii SI i rozwoju mowy
Czytaj więcej »
Scenariusze zajęć
„W głowie się nie mieści” – poznajemy emocje i uczymy się je rozumieć. Scenariusz zajęć dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej
Seksting. Jak nie wpaść w pułapkę? Scenariusz dla uczniów szkół ponadpodstawowych
Za duży na bajki? – dorastanie, odpowiedzialność i emocje offline. Scenariusz zajęć dla uczniów szkoły podstawowej
Scenariusz zajęć: Piramida zdrowego żywienia. Jak dbać o zdrowie i prawidłowo się odżywiać?
Ostatnia godzina wychowawcza w takim składzie. Scenariusz psychoedukacyjny dla uczniów klas VI-VIII szkół podstawowych
Czytaj więcej »
Materiały wideo
Skuteczne zajęcia rewalidacyjne: znaczenie relacji z uczniem i rodzicami, zasady indywidualizacji pracy
Jak wykorzystać metodę case study w doradztwie zawodowym?
Spotkanie choinkowe bez stresu – ostatnia chwila na planowanie
Webinar: Rola i zadania psychologa szkolnego
Podcast: Kształtowanie poczucia własnej wartości w szkole – klucz do sukcesów edukacyjnych i zawodowych
Czytaj więcej »
Akty prawne
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 15 lutego 2019 r. w sprawie ogólnych celów i zadań kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego oraz klasyfikacji zawodów szkolnictwa branżowego (tekst jedn.: Dz.U. z 2024 r., poz. 611)
Ustawa z 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (tekst jedn.: Dz.U. z 2025 r., poz. 798)
Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (tekst jedn.: Dz.U. z 2024 r., poz. 1638)
Ustawa z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (tekst jedn.: Dz.U. z 2025 r., poz. 764)
Ustawa z 20 maja 1971 r. - Kodeks wykroczeń (tekst jedn.: Dz.U. z 2025 r., poz. 734)
Czytaj więcej »
Ebooki
IPET w przedszkolu i szkole – wskazówki praktyczne w pytaniach i odpowiedziach
Nauczyciel wspomagający w placówce oświatowej od A do Z
Wycieczki szkolne i przedszkolne 2024/2025
Raport „Wypalenie zawodowe wśród nauczycieli i dyrektorów”
Wspieranie rozwoju mowy w terapii integracji sensorycznej
Czytaj więcej »
Nagrody i wyróżnienia
Sprawdź inne serwisy
©
ePedagogika.pl
- Portal dla pedagogów i wychowawców z pasją.