„Misja Mikołajki” to pełna humoru, angażująca, interaktywna gra edukacyjna, w której uczeń wciela w rolę elfa prowadzącego śledztwo w Mikołajkowej Wiosce. Celem uczestnika jest odnalezienie zaginionej czapki Świętego Mikołaja – bez niej nie może rozpocząć wielkiego rozdawania prezentów! Gra oferuje ścieżki wyboru, różne zakończenia, dynamiczną narrację oraz ilustracje, które natychmiast wciągają uczniów w świat świątecznej przygody. Gra rozwija u uczniów spostrzegawczość i poczucie sprawstwa, a także buduje pozytywną atmosferę podczas mikołajkowych zajęć. Dzięki przejrzystej formie i lekkiej narracji sprawdzi się zarówno jako pełna zabawy aktywność, jak i jako przerywnik świąteczny uatrakcyjniający lekcje.
Interaktywna gra edukacyjna, która wspiera rozwój spostrzegawczości, koncentracji i pamięci u uczniów w sposób atrakcyjny i pełen zabawy. Uczeń wybiera jedną z czterech pór roku – wiosnę, lato, jesień lub zimę – a następnie decyduje, czy chce zmierzyć się z poziomem łatwiejszym (4 pary kart) czy trudniejszym (6 par). Jasne zasady, przejrzysty układ i kolorowe ilustracje sprawiają, że gra jest intuicyjna nawet dla młodszych uczniów. Podczas gry dziecko odwraca karty i próbuje znaleźć pasujące pary, jednocześnie utrwalając charakterystyczne elementy każdej pory roku. Każdy moduł można zakończyć w dowolnym momencie, co pozwala dopasować rozgrywkę do czasu zajęć i możliwości ucznia.
„Emocje i Relacje – Interaktywny Trening Społeczny” to nowoczesna, multimedialna gra edukacyjna, która pozwala uczniowi sprawdzić, jak dobrze rozpoznaje emocje, reaguje w trudnych sytuacjach i buduje relacje z innymi. Zawiera pięć modułów tematycznych – Emocje, Relacje, Reakcje, Sytuacje oraz Panel Zadań – dzięki czemu w atrakcyjny sposób wspiera rozwój kompetencji społeczno-emocjonalnych. Uczestnik przechodzi przez krótkie scenki, dopasowuje reakcje, analizuje konteksty społeczne i uczy się, jakie zachowania sprzyjają dobrej komunikacji. Każdy zestaw zadań kończy się jasnym podsumowaniem i poczuciem sukcesu, wzmacniając motywację ucznia.

Zestaw „Zabawa w milczenie. Jak reagować na przemoc rówieśniczą?” to komplet kart pracy opartych na poruszającym opowiadaniu o „zabawie w milczenie”. Materiał pomaga uczniom zrozumieć, czym jest wykluczenie, ignorowanie i milcząca przemoc rówieśnicza. Do pakietu dołączono nagraniе audio, dzięki któremu uczniowie mogą jeszcze lepiej wczuć się w perspektywę bohaterki. Karty rozwijają empatię, uczą rozpoznawania przemocy relacyjnej, wzmacniają odwagę reagowania oraz pomagają odróżnić normę, konflikt i przemoc. W zadaniach uczniowie analizują myśli bohaterki, oceniają sytuacje społeczne, tworzą mapę przyczyn wykluczenia oraz ćwiczą formułowanie reakcji zatrzymujących przemoc.

„Zamiast frazesów – uczę się empatii” to komplet angażujących kart pracy wspierających rozwój emocjonalno-społeczny uczniów. Zestaw opiera się na poruszającym opowiadaniu o Agacie, które zostało nagrane również w formie audio – dzięki temu uczniowie mogą ćwiczyć słuchanie ze zrozumieniem, jednocześnie angażując wyobraźnię i emocje. Nagranie uatrakcyjnia zajęcia, pozwala wprowadzić elementy edukacji słuchowej i sprawia, że historia staje się jeszcze bliższa odbiorcy. Materiał koncentruje się na nauce empatii, aktywnego słuchania i adekwatnego reagowania na emocje innych osób. Uczniowie uczą się rozpoznawać puste frazesy i zastępować je prawdziwymi, wspierającymi komunikatami, dzięki czemu rozwijają kompetencje potrzebne w relacjach rówieśniczych i codziennych sytuacjach szkolnych.

Zestaw „Jelonek uczy się emocji” to komplet kart pracy wzbogacony o nagranie audio, który wspiera rozwój emocjonalno-społeczny i poznawczy dziecka. Materiały oparte na opowiadaniu o jelonku pomagają uczniowi rozpoznawać i nazywać emocje, uczą empatii oraz pokazują, jak ważna jest współpraca i wzajemna pomoc. Dzięki dodatkowym zadaniom – takim jak krzyżówki, pytania sprawdzające czy ćwiczenia dopasowywania – dziecko ćwiczy pamięć, spostrzegawczość, koncentrację uwagi oraz umiejętność logicznego myślenia. Do zestawu dołączono nagranie audio opowiadania, które wspiera dzieci w treningu uważnego słuchania, ułatwia zrozumienie treści oraz wprowadza element bajkoterapii do zajęć.
Zestaw kart pracy „Zwierzęta w ZOO” to interaktywna propozycja dla dzieci, która łączy naukę z zabawą. Dzięki interaktywnej formie dziecko nie tylko widzi kolorowe ilustracje zwierząt, ale także słyszy ich odgłosy i może klikać w obrazki, aby sprawdzić poprawne odpowiedzi. To angażująca forma nauki, która aktywizuje zmysły wzroku i słuchu, jednocześnie rozwijając spostrzegawczość i koncentrację.

Zestaw kart pracy i ćwiczeń sensorycznych stworzony z myślą o wszechstronnym rozwoju dziecka. Zawiera zadania rozwijające słownictwo, percepcję wzrokową, dotykową oraz zdolności rozpoznawania przedmiotów za pomocą dotyku i słuchu. Balony sensoryczne pomagają dzieciom łączyć obrazki i nazwy z materiałami ukrytymi w balonach, wspierając rozwój zmysłów i umiejętności kojarzenia. Ćwiczenia z odgłosami zwierząt utrwalają wyrażenia dźwiękonaśladowcze, stymulują mowę i zachęcają do kreatywnej zabawy poprzez malowanie i naśladowanie dźwięków.

Zestaw zawiera ciekawe pomysły na ćwiczenia wzmacniające mięśnie posturalne, doskonalące równowagę statyczną, stymulujące czucie faktur, uczące świadomości ułożenia własnego ciała, kodowania i odtwarzania sekwencji ruchów.
Pakiet kart pracy w formie interaktywnego quizu został przygotowany z myślą o rozwijaniu kompetencji językowych, logicznego myślenia oraz wrażliwości na język figuratywny. Dzięki zastosowaniu narzędzia multimedialnego, uczeń nie tylko wybiera odpowiedzi, ale też natychmiast otrzymuje informację zwrotną, co czyni naukę angażującą i motywującą. Quiz wprowadza w świat metafor związanych z czasem i przemijaniem. Uczeń uczy się rozumieć ich symboliczne znaczenia, a nie tylko dosłowne brzmienie. Kolejne pytania w atrakcyjnej, multimedialnej formie zachęcają do myślenia, porównywania i refleksji nad tym, jak język opisuje upływ czasu.

Zaburzenia ze spektrum autyzmu istotnie wpływają na budowanie relacji. Dzieci i młodzież w specyficzny sposób dzielą się uczuciami, inaczej też odbierają osoby ze swojego otoczenia. Proponowane materiały są przeznaczone do realizacji zajęć poświęconych przyjaźni. Informacje przekazane przez ucznia mają stanowić dla nauczyciela wskazówkę, jak uczeń rozumie przyjaźń, czy dostrzega w swoim otoczeniu osoby życzliwe oraz czy nie postrzegają jako przyjaciela osób, które nie mają wobec nich szczerych intencji.

Pobierz zestaw kart pracy skoncentrowanych na tematyce radzenia sobie z frustracją. Materiały stanowią doskonałe narzędzie wspierające rozwój emocjonalny i społeczny uczniów. Karty pracy zostały zaprojektowane, aby pomóc uczniom w zrozumieniu frustracji jako naturalnej reakcji emocjonalnej oraz w rozwijaniu skutecznych metod radzenia sobie z nią.

Zestaw „Zabawa w milczenie. Jak reagować na przemoc rówieśniczą?” to komplet kart pracy opartych na poruszającym opowiadaniu o „zabawie w milczenie”. Materiał pomaga uczniom zrozumieć, czym jest wykluczenie, ignorowanie i milcząca przemoc rówieśnicza. Do pakietu dołączono nagraniе audio, dzięki któremu uczniowie mogą jeszcze lepiej wczuć się w perspektywę bohaterki. Karty rozwijają empatię, uczą rozpoznawania przemocy relacyjnej, wzmacniają odwagę reagowania oraz pomagają odróżnić normę, konflikt i przemoc. W zadaniach uczniowie analizują myśli bohaterki, oceniają sytuacje społeczne, tworzą mapę przyczyn wykluczenia oraz ćwiczą formułowanie reakcji zatrzymujących przemoc.

Pakiet „Słowa, które łączą” to zestaw trzech starannie opracowanych kart pracy wspierających rozwój emocjonalno-społeczny uczniów. Materiały zostały zaprojektowane tak, aby stanowiły krótką rozgrzewkę przed zajęciami dotyczącymi tolerancji, szacunku, bezpiecznej komunikacji i przeciwdziałania przemocy rówieśniczej. Każda karta łączy element zabawy z delikatnym treningiem umiejętności społecznych, zachęcając uczniów do myślenia, nazywania emocji oraz budowania pozytywnych postaw w klasie. Zadania są proste, przejrzyste i nie obciążają poznawczo, dzięki czemu sprawdzą się na początku lekcji, podczas zajęć wychowawczych, godzin psychologiczno-pedagogicznych, zajęć rewalidacyjnych czy warsztatów profilaktycznych.

Gra „Ja mam…! Kto ma…?” to pełna interakcji zabawa edukacyjna, która w prosty sposób wspiera wszechstronny rozwój dziecka. Podczas gry dzieci ćwiczą koncentrację i uważne słuchanie, uczą się cierpliwie czekać na swoją kolej, a także rozwijają umiejętność komunikowania się z innymi. Zabawa zachęca do wspólnego działania, ułatwia nawiązywanie kontaktów i budowanie pozytywnych relacji w grupie. Dzieci doskonalą przy tym słownictwo, uczą się jasno wyrażać swoje myśli i reagować na wypowiedzi rówieśników. To świetny sposób, by połączyć naukę z ruchem, emocjami i dobrą zabawą.

Zestaw ćwiczeń, których celem jest rozwijanie u dziecka spostrzegawczości, logicznego myślenia oraz umiejętności analizowania wzorów i sekwencji. Dzięki zadaniom (wykreślanki, rebusy, łączenie w pary, dobieranie cienia, odnajdywanie elementu niepasującego) dziecko ćwiczy percepcję wzrokową, koncentrację uwagi i rozumowanie językowe. Materiały pomagają także utrwalać słownictwo związane ze świętami Bożego Narodzenia i Nowym Rokiem.

Andrzejki, będące jednym z ludowych zwyczajów wróżbiarskich, mogą być ciekawym i angażującym tematem na zajęciach terapii pedagogicznej. Proponujemy wykorzystanie kart pracy odnoszących się do zagadnień związanych z andrzejkami. Podczas zajęć ważne jest, aby pamiętać o wrażliwości dzieci i unikać wróżb, które mogłyby wywołać lęk lub niepokój. Zajęcia powinny być przeprowadzone w atmosferze zabawy i bezpieczeństwa, z naciskiem na to, że wróżby są formą rozrywki, a nie przewidywaniem przyszłości.
Interaktywna gra edukacyjna, która wspiera rozwój spostrzegawczości, koncentracji i pamięci u uczniów w sposób atrakcyjny i pełen zabawy. Uczeń wybiera jedną z czterech pór roku – wiosnę, lato, jesień lub zimę – a następnie decyduje, czy chce zmierzyć się z poziomem łatwiejszym (4 pary kart) czy trudniejszym (6 par). Jasne zasady, przejrzysty układ i kolorowe ilustracje sprawiają, że gra jest intuicyjna nawet dla młodszych uczniów. Podczas gry dziecko odwraca karty i próbuje znaleźć pasujące pary, jednocześnie utrwalając charakterystyczne elementy każdej pory roku. Każdy moduł można zakończyć w dowolnym momencie, co pozwala dopasować rozgrywkę do czasu zajęć i możliwości ucznia.
Zestaw multimedialnych ćwiczeń stworzony z myślą o rozwijaniu dykcji, uwagi słuchowej oraz komfortu wypowiedzi u uczniów klas IV–VIII. Materiał zawiera dynamiczne aktywności, m.in. nagrania lektorskie, gry polegające na klikaniu, liczeniu, dopasowywaniu oraz quizy językowe – które można wykorzystać zarówno na lekcjach języka polskiego, jak i zajęciach logopedycznych. Dzięki zastosowaniu formy interaktywnej uczniowie świadomie angażują się w zadania wymagające powtarzania, analizy i pracy rytmicznej z tekstem.

Pakiet kart pracy został przygotowany z myślą o dzieciach, które potrzebują wsparcia w różnicowaniu podobnie brzmiących głosek. Materiały koncentrują się na rozpoznawaniu i utrwalaniu liter b/p, d/t oraz m/n, a także na tworzeniu wyrazów i poprawnym ich odczytywaniu.
Interaktywna gra słuchowa, dzięki której dzieci ćwiczą umiejętność rozróżniania głosek w parach minimalnych. Zadaniem ucznia jest wysłuchanie nagrania i wybranie odpowiedniego obrazka. Ćwiczenie rozwija percepcję słuchową, koncentrację oraz wspiera prawidłową wymowę. Idealne do zajęć logopedycznych, rewalidacyjnych i edukacji wczesnoszkolnej.

Zestaw kart pracy opracowany z myślą o uczniach szkoły podstawowej. Pomaga im rozwijać jedną z kluczowych kompetencji – umiejętność wybierania i porządkowania informacji. Dzięki różnorodnym zadaniom – od pracy z krótkimi tekstami po analizę zdjęć uczeń uczy się dostrzegać, co w przekazie jest naprawdę ważne, a co drugorzędne lub zbędne. Ćwiczenia sprzyjają również rozwijaniu koncentracji, logicznego myślenia i samodzielności w pracy. Zadania w zestawie dotyczą tematów bliskich dzieciom – zdrowia, odpoczynku, ruchu, współpracy czy bezpieczeństwa – dzięki czemu łączą naukę z refleksją nad codziennymi wyborami i nawykami.

Skorzystaj z kart pracy dotyczących pierwszej pomocy, które pomogą uczniom opanować najważniejsze zasady reagowania w nagłych wypadkach. Materiały obejmują ćwiczenia takie jak analiza sytuacji wypadkowych, wyposażenie apteczki, ocena zagrożeń oraz praktyczne scenariusze udzielania pierwszej pomocy. Zadania w kartach mają na celu rozwijanie umiejętności podejmowania szybkich i odpowiednich działań w razie zagrożenia zdrowia i życia. Dzięki tym kartom uczniowie nauczą się oceniać zagrożenia, zabezpieczać miejsce zdarzenia oraz efektywnie pomagać poszkodowanym do momentu przybycia profesjonalnej pomocy.

Edukacja ekologiczna w szkołach jest niezwykle ważna dla kształtowania świadomości ekologicznej młodego pokolenia. Prowadzenie edukacji ekologicznej w szkołach umożliwia uczniom zdobycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do podejmowania świadomych decyzji ekologicznych, co w długoterminowej perspektywie przyczynia się do tworzenia bardziej zrównoważonego i zdrowszego świata.

Zestaw trzech kart pracy zawierających ćwiczenia matematyczne. Zadanie dziecka polega na policzeniu przyborów szkolnych i wpisaniu lub zaznaczeniu prawidłowej cyfry.

Ćwiczenia dla dzieci w wieku 6-7 lat. Zadaniem dziecka jest policzenie obrazków i wpisanie wyników w odpowiednie miejsca. Następnie należy pokolorować te obrazki, których jest najwięcej. Do wyboru 5 kart: z pieskami, kotkami, ptakami, lodami i owocami. Karty czarno-białe.

Zestaw kart pracy wspierających naukę dodawania, odejmowania i liczenia. Dzieci mogą ćwiczyć precyzję ruchów, rozwiązywać proste zadania oraz poznawać liczby w przyjazny i praktyczny sposób. Ćwiczenia pomagają dzieciom rozwijać zdolności manualne i umiejętności matematyczne.

Proponowane zestawy ćwiczeń mają na celu wspieranie rozwoju dzieci, zwłaszcza tych z zaburzeniami sensorycznymi i motorycznymi. Każdy z trzech zestawów (ćwiczenia równowagi i koordynacji, ćwiczenia na trampolinie oraz ćwiczenia wzmacniające mięśnie) został opracowany z myślą o stymulacji układu przedsionkowego oraz proprioceptywnego, dlatego wato korzystać z nich w ramach terapii dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Propozycje sprawdzą się na zajęciach terapeutycznych oraz lekcjach wychowania fizycznego, Bazujące na nich zajęcia mogą przynieść korzyści dzieciom z problemami w zakresie koordynacji ruchowej, równowagi oraz ogólnej motoryki dużej. Ćwiczenia pomagają w stabilizacji emocjonalnej, poprawie koncentracji i wzmocnieniu mięśni.

Wykorzystaj w pracy z uczniami z dysleksją 7 propozycji ćwiczeń. Ćwiczenia mają na celu utrwalenie znajomości schematu ciała, części ciała, stronności. Podczas zajęć intensywnie pracują oczy, dzieci także ćwiczą ruchy naprzemienne.

„Zbuduj swoje zdrowe życie” to edukacyjna gra planszowa, która ma na celu uświadomienie dzieciom, jak codzienne decyzje dotyczące jedzenia, aktywności fizycznej i higieny wpływają na ich zdrowie. Gra wspiera rozwój emocjonalno-społeczny, a także uczy podejmowania zdrowych wyborów.

„Gwiżdże, tupie, chlupie” to gra karciana w atrakcyjny sposób łącząca ćwiczenie pamięci wzrokowej i słuchowej z nauką wyrażeń dźwiękonaśladowczych i kojarzeniem dźwięków. Zaproponowane liczne warianty gry pozwolą wykorzystywać materiał dydaktyczny wielokrotnie, w różny sposób. To doskonała okazja, by wzmocnić swoje umiejętności językowe, rozwijać koncentrację, doskonalić różne aspekty percepcji słuchowej i przy tym świetnie się bawić.

Gra memory to popularna zabawa polegająca na odkrywaniu i parowaniu kart z obrazkami, która doskonale wspiera rozwój pamięci, koncentracji oraz spostrzegawczości. Przeprowadzenie zabawy memory dotyczącej związków frazeologicznych na zajęciach rewalidacyjnych lub terapii pedagogicznej dla ucznia ze spektrum autyzmu angażuje zarówno umiejętności poznawcze, jak i społeczne. Tego rodzaju memory pomaga w ćwiczeniu pamięci roboczej, rozwijaniu strategii poznawczych oraz wzmacnianiu umiejętności kojarzenia, poprzez dopasowywanie frazeologizmów do ich znaczeń. Dzięki temu uczeń nie tylko wzbogaca swoje słownictwo i lepiej rozumie język, ale również uczy się używać go w kontekście, co może znacząco przyczynić się do poprawy funkcjonowania w codziennych sytuacjach. Dodatkowo, gra w parach może stymulować rozwijanie umiejętności komunikacyjnych i współpracy.

Opracowanie lektury Kamienie na szaniec jest skierowane do uczniów klas VII–VIII, którzy mają trudności ze zrozumieniem tekstu w języku polskim. Zawiera streszczenie powieści Aleksandra Kamińskiego oraz test sprawdzający wiedzę – dostępny zarówno w wersji polskiej, jak i ukraińskiej. Materiał ten będzie pomocny nie tylko uczniom z Ukrainy, ale również polskim uczniom, którzy potrzebują wsparcia w nauce dzięki uproszczonemu przekazowi i wersji dwujęzycznej.

Karty pracy przeznaczone do nauki ortografii przez uczniów z Ukrainy. Materiały zawierają proste wskazówki z podpowiedzią, kiedy w pisowni stosować rz, ż, u, ó, h oraz ch. Do każdego przypadku dołączono ćwiczenia ortograficzne dla obcokrajowców. Przytoczone i opisane reguły nie obejmują wszystkich przypadków i wyjątków, jednak części mogą ułatwić poprawne pisanie w języku polskim bez konieczności nauki wszystkich zasad polskiej ortografii. Podpowiedzi mogą być szczególnie pomocne dla uczniów klas ósmych oraz maturzystów, którzy już niedługo przystąpią do egzaminu z języka polskiego.

Streszczenie lektury „Syzyfowe prace” w języku polskim i języku ukraińskim. Materiał jest przeznaczony przede wszystkim dla uczniów klas VII-VIII, którzy nie umieją czytać po polsku albo poziom języka polskiego nie jest wystarczający dla zrozumienia lektury. Materiał składa się ze streszczenia powieści Stefana Żeromskiego, testu dla sprawdzenia wiedzy w wersji polskiej i ukraińskiej.

Zrozumienie, jak działa mózg i co mu służy, pomaga uczniom lepiej się uczyć, koncentrować i dbać o własne samopoczucie. Proponowana prezentacja w prosty i angażujący sposób pokazuje, jak codzienne nawyki: sen, dieta, ruch czy relacje wpływają na kondycję naszego mózgu. Materiał może być wykorzystany także jako atrakcyjna gazetka tematyczna w klasie lub na szkolnym korytarzu. Materiał może zostać wykorzystany także jako atrakcyjna gazetka gotowa do zamieszczenia w gablocie prowadzonej przez psychologa, pedagoga szkolnego czy pedagoga specjalnego. Pobierz materiały promujące dbanie o mózg!

Prezentacja multimedialna „Bezpieczne ferie zimowe” została stworzona z myślą o dzieciach i młodzieży, aby pomóc im przygotować się do zimowego wypoczynku w sposób bezpieczny i odpowiedzialny. Zawiera praktyczne wskazówki dotyczące różnych aspektów bezpieczeństwa w trakcie ferii. W materiale zamieszczono również podpowiedzi, jak wykorzystać ferie, aby prawdziwie odpocząć, oraz jak mentalnie przygotować się na powrót do szkoły po zimowym wypoczynku. Całość kończy się życzeniami udanych i radosnych ferii, które mają inspirować do świadomego i bezpiecznego spędzenia tego czasu. Prezentacja może być wykorzystana podczas zajęć edukacyjnych w szkołach, świetlicach jako narzędzie wspierające rozmowy o bezpieczeństwie i świadomym wypoczynku. Wydrukowane slajdy można natomiast wykorzystać do ozdobienia szkolnej gazetki.

Prezentacja „Międzynarodowy Dzień Wolontariusza” to źródło wiedzy i inspiracji, stworzone z myślą o propagowaniu idei wolontariatu. Przeznaczona dla uczniów i nauczycieli, zawiera szczegółowe informacje na temat różnych form wolontariatu, wartości płynących z pomagania innym, a także wyzwań, jakie mogą napotkać wolontariusze. Materiał może zostać wykorzystany jako atrakcyjna gazetka gotowa do zamieszczenia w gablocie.

Praktyczny minipodręcznik stworzony z myślą o nauczycielach i wychowawcach, którzy chcą skutecznie reagować na zjawisko przemocy rówieśniczej w szkole. Materiał w przejrzysty i syntetyczny sposób wyjaśnia, czym jest bullying – zarówno w formie fizycznej, jak i psychicznej – oraz jak rozpoznać jego przejawy. Zawiera również informacje o cyberprzemocy i hejcie, ich charakterystycznych cechach i mechanizmach. To pomocne narzędzie wspierające nauczycieli w prowadzeniu rozmów z uczniami, planowaniu działań profilaktycznych oraz szybkim reagowaniu na sygnały przemocy w klasie i w sieci.
Praktyczna broszura, która pomoże nauczycielom i dyrektorom szkół wprowadzać nowatorskie rozwiązania do codziennej pracy dydaktycznej i wychowawczej. Publikacja zawiera krótkie przypomnienie, czym jest innowacja pedagogiczna oraz zestaw sprawdzonych metod, m.in. dramę edukacyjną, grywalizację, odwróconą lekcję czy projektowanie autorskich pomocy dydaktycznych. Każdy pomysł został opisany w przystępny sposób, z wyszczególnieniem celu, nowatorstwa, przykładowych działań, potrzebnych zasobów i efektów. To gotowe źródło inspiracji dla tych, którzy chcą uatrakcyjnić zajęcia i podnieść jakość pracy szkoły. Pobierz broszurę i wprowadź nowe pomysły w swojej szkole.

Zestaw plakatów „Jak nie dać się oszukać w internecie” to doskonałe narzędzie edukacyjne dla szkół podstawowych. Pomagają uczniom rozwijać krytyczne myślenie, uczą rozpoznawania fake newsów, manipulacji i niebezpiecznych treści w sieci. Zwięzłe hasła, wyrazista grafika i jasne przekazy zachęcają dzieci i młodzież do samodzielnej analizy informacji, które widzą w internecie.

Diagnoza gotowości szkolnej w obszarze rozwoju emocjonalnego. Rozwijanie inteligencji intuicyjnej.

Karta pracy zawiera ćwiczenie rozwijające umiejętności związane z rozpoznawaniem flagi kraju, w którym dziecko mieszka.

Karta pracy zawiera ćwiczenie rozwijające umiejętności związane z rozpoznawaniem flagi kraju, w którym dziecko mieszka.

Karta pracy zwiera ćwiczenie kształtujące umiejętność rozpoznawania gestów.

Ćwiczenie polega na wykonaniu rysunku ilustrującego wymarzony zawód dziecka.

Karta pracy do diagnozy gotowości szkolnej. Zadanie z zakresu inteligencji przyrodniczej w społecznym obszarze rozwoju dziecka.

Diagnoza gotowości szkolnej w obszarze rozwoju emocjonalnego. Rozwijanie inteligencji intuicyjnej.

Diagnoza gotowości szkolnej w obszarze rozwoju emocjonalnego. Rozwijanie inteligencji intrapersonalnej w zakresie dbania o zdrowie.

Ćwiczenie rozwijające inteligencję przestrzenną. Zadanie polega na opisaniu położenia przedmiotu względem innego przedmiotu.

Ćwiczenie wspierające rozwój fizyczny dziecka w obszarze motoryki małej.