Cykl kart pracy przygotowany z myślą o uczniach z klas I–III szkół podstawowych. Mogą być dla nauczyciela narzędziem wspierającym integrację klasy, elementem warsztatów rozwojowych z pedagogiem lub psychologiem szkolnym. Karty można wykorzystać jako cykl, realizując wszystkie kolejno lub pojedynczo – jako element lekcji, dodatkowe ćwiczenie. Do pobrania jest 9 kart pracy, instrukcja do gry, pionki i kostka (do wycięcia) oraz plansza do gry.
Ćwiczenie dla uczniów klas VII-VIII szkoły podstawowej oraz uczniów szkoły podstawowej z autyzmem, w tym zespołem Aspergera. Zadanie polega na zapoznaniu ucznia z tekstem oraz rozmowie z uczniem na temat postaw bohaterów.
Ćwiczenie dedykowane uczniom klas VII-VIII szkoły podstawowej oraz uczniom szkoły podstawowej z autyzmem, w tym zespołem Aspergera. Zadanie polega na dokończeniu rozpoczętych zdań, tak, aby wyrażały to, co uczeń myśli.
Ćwiczenie dedykowane uczniom klas VII-VIII szkoły podstawowej oraz uczniom szkoły podstawowej z autyzmem, w tym zespołem Aspergera. Zadanie polega na przyporządkowaniu reakcji ludzkich do zachowań.
Ćwiczenie dedykowane uczniom klas VII-VIII szkoły podstawowej oraz uczniom szkoły podstawowej z autyzmem, w tym zespołem Aspergera. Zadanie polega na przygotowaniu ciekawego dialogu, który pozwoli uzmysłowić uczniowi czym jest smutek i jak można pomóc osobie, która go odczuwa.
Ćwiczenie dedykowane uczniom klas VII-VIII szkoły podstawowej oraz uczniom szkoły podstawowej z autyzmem, w tym zespołem Aspergera. Zadanie polega na odnalezieniu obrazka, który odpowiada konkretnym emocjom i uczuciom oraz krótkiej argumentacji, co do dokonanego wyboru.
Ćwiczenie dedykowane uczniom klas VII-VIII szkoły podstawowej oraz uczniom szkoły podstawowej z autyzmem, w tym zespołem Aspergera. Zadanie polega na dokończeniu zdań zgodnie z myślą, która jako pierwsza pojawi się w świadomości ucznia.
Gra dla uczniów klas III-V szkoły podstawowej, której celem jest rozwijanie umiejętności rozpoznawania i wyrażania emocji. W zestawie znajdują się dwie talie kart pracy - do wydrukowania i pocięcia.
Celem gry jest rozwijanie umiejętności radzenia sobie z nieprzyjemnymi emocjami. Gra może być wykorzystana na zajęciach z całą klasą lub z mniejszymi grupami uczniów.