7:30 – uśmiech na twarzy, motywacja do działania, przeświadczenie, że wszystko się uda, 12:00 – zmęczenie, przestaję panować nad sytuacją, 17:00 – problemy ze szkoły towarzyszą mi w domu. Brzmi znajomo? Korzystając z Akademii, zdobędziesz wiedzę, która pomoże Ci nawet w najtrudniejszych sytuacjach i da poczucie dobrze wykonanej pracy.
Akademia to zestaw szkoleń i materiałów edukacyjnych, które są dostępne na wyciągnięcie ręki. Zdobywaj nową wiedzę w swoim tempie, kiedy i gdzie chcesz. Zaczynamy?
W jaki sposób pomożemy Ci odnieść sukces?
Oszczędzasz czas
Dzięki szkoleniom online Ty decydujesz, kiedy i gdzie się uczysz, a w razie potrzeby zawsze możesz wrócić do materiałów szkoleniowych.
Będziesz regularnie podnosić kompetencje
Koszt jednego szkolenia dla nauczycieli i specjalistów to co najmniej kilkaset złotych. W Akademii dostaniesz w tej cenie 12 szkoleń dodawanych cyklicznie raz w miesiącu. Zawsze otrzymujesz imienne certyfikaty i dodatkowe materiały, które budują Twój ekspercki wizerunek.
Zapewnij sobie komfort pracy i zapobiegnij wypaleniu zawodowemu
Metody i rozwiązania, które prezentują specjaliści-praktycy, pozwolą Ci odnaleźć satysfakcję w swojej pracy.
Czerwiec 2025 r.
„Uczeń z zaburzeniami integracji sensorycznej – trudności i wyzwania” to szkolenie zawierające specjalistyczną wiedzę na temat postępowania z uczniem, u którego podejrzewa się lub zdiagnozowane zostały zaburzenia integracji sensorycznej. Szkolenie skierowane jest w szczególności do nauczycieli pracujących w szkołach podstawowych, którzy chcą dowiedzieć się m.in. które trudności szkolne ucznia mogą być uwarunkowane zaburzeniami SI, z czego wynikają wybrane zachowania dzieci z zaburzeniem integracji zmysłów, w jaki sposób zindywidualizować sposób nauczania – dostosować go do potrzeb i możliwości ucznia. Ekspertka dzieli się ze słuchaczami swoim doświadczeniem, dostarcza nauczycielom niezbędną wiedzę oraz przekazuje wskazówki warte wykorzystania w praktyce zawodowej.
Lipiec 2025 r.
„Diagnoza w edukacji. Znaczenie i zakres procesu diagnostycznego” to pierwszy moduł szkolenia skierowanego do nauczycieli, pedagogów i psychologów szkolnych, którzy w swojej codziennej pracy spotykają się z koniecznością obserwacji i rozpoznawania trudności uczniów. Ekspertka Natalia Perek wprowadza uczestników w tematykę diagnozy jako procesu, który towarzyszy uczniowi na każdym etapie edukacji – od przedszkola po szkołę ponadpodstawową. Szkolenie nie ogranicza się jedynie do definicji diagnozy – prezentuje praktyczne przykłady, omawia różne jej typy oraz pokazuje, jak rozpoznać moment, w którym warto zaproponować uczniowi i jego rodzicom dalsze działania diagnostyczne. Uczestnicy uczą się, jak trafnie identyfikować potrzeby uczniów i jak rozmawiać z rodzicami w sposób, który redukuje lęk, wzmacnia współpracę i realnie wspiera dziecko.
Sierpień 2025
Do polskich szkół uczęszczają uczniowie z Ukrainy o różnorodnych potrzebach edukacyjnych, w tym potrzebach wynikających z niepełnosprawności. Chcąc skutecznie wspierać ich rozwój i proces edukacyjny, nauczyciele, pedagodzy i psycholodzy szkolni powinni nie tylko rozumieć specyfikę ukraińskiego systemu diagnozy, ale przede wszystkim wiedzieć, jak w praktyce organizować wsparcie dla ucznia w polskich realiach szkolnych. Podczas webinaru „Diagnoza, wsparcie, rewalidacja – kształcenie specjalne uczniów z Ukrainy w polskiej szkole” ekspertka Sofiya Revkovych wskazuje konkretne rozwiązania dotyczące pracy z uczniem z Ukrainy – od diagnozy i adaptacji, przez planowanie działań rewalidacyjnych, aż po skuteczne włączanie w życie klasy i szkoły. Udziela także praktycznych wskazówek, jak radzić sobie z barierą językową i jak budować relację wspierającą rozwój ucznia.
Agnieszka Stefaniak-Szołyga
Neurologopeda, terapeuta karmienia, diagnosta Ados-2, pedagog specjalny. Praktyk Play Therapy, oligofrenopedagog, terapeuta Empathy Dolls, Neuroflow, SI I stopnia
Izabela Gelleta
Fizjoterapeuta, specjalista rehabilitacji ruchowej I-go. Terapeuta metod NDT-Bobath, PNF i Integracji Sensorycznej. Pedagog i wykładowca akademicki
Joanna Latosińska-Kulasek
Ekspertka z zakresu oligofrenopedagogiki, wczesnego wychowania oraz fizjoterapii, specjalizuje się w terapii dzieci i młodzieży w spektrum autyzmu
Aleksandra Rodzewicz
Ekspertka kluczowa ds pakietów diagnostycznych Instytutu Badań Edukacyjnych, logopedka, tyflopedagożka, surdopedagożka
Zyta Czechowska
Dyrektorka Niepublicznego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli, pedagog specjalny, ekspertka w dziedzinie specjalnych potrzeb edukacyjnych
Skorzystaj z naszych zasobów, aby na bieżąco zyskiwać nowe umiejętności. Dołącz do osób, które czerpią przyjemność z poszerzania swojej wiedzy!
12
certyfikowanych szkoleń w roku
20
ekspertów - praktyków w roku
50
dodatkowych materiałów w roku
100%
merytorycznych porad
Więcej informacji na temat warunków korzystania Akademii znajdziesz w Regulaminie