Czym jest piękno? Scenariusz zdalnych zajęć rewalidacyjnych dla uczniów klas VII-VIII i starszych

Sofiya Revkovych

Autor: Sofiya Revkovych

Dodano: 2 lutego 2022

Nastolatki i młodzi dorośli mogą odczuwać presję bycia pięknym. A czym jest bycie pięknym? Młodym ludziom może się wydawać, że w definicji tego słowa zawierają się: lśniąca cera, modne ubrania, fryzura, wszystko podobne do modelek i modelów, jednak być pięknym to być sobą. Ważne wydaje się poruszenie tego tematu na zajęciach rewalidacyjnych z uczniami z autyzmem i Zespołem Aspergera. Uczniowie ze spektrum mogą czuć się inni wśród rówieśników, przez co bardziej niepewni, żeby nadać im tej pewności warto rozmawiać na tematy związane z wyglądem, docenianiem siebie, poczuciem własnej wartości, uczuciem wyjątkowości, nie inności. Wykorzystaj scenariusz zajęć rewalidacyjnych dla klas VII-VIII. Scenariusz uwzględnia warunki pracy zdalnej, jednak można wykorzystać go także na zajęciach rewalidacyjnych prowadzonych w bezpośrednim kontakcie z nauczycielem.

Podgląd dokumentów:

Pozostało jeszcze 71% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 2 lutego 2022

Autor: Sofiya Revkovych

Nauczyciel wspomagający w szkole podstawowej

Tematyka

Sprawdź inne serwisy