Rozwój i integracja zmysłów – normatywny rozwój integracji sensorycznej
Porada dotyczy postępowania w przypadku dostarczenia do przeszkolą lub szkoły ugody dotyczącej zasad styczności z dzieckiem. Z poradą powinni zapoznać się w szczególności dyrektorzy i nauczyciele przedszkoli i szkół podstawowych, którzy w swoich grupach mają dzieci rozwiedzionych rodziców, często pozostających w konflikcie.
Zapraszamy do obejrzenia ostatniej części szkolenia dotyczącego działań interwencyjnych w szkole. Tym razem ekspert udziela praktycznych wskazówek dotyczących działań interwencyjnych na rzecz dzieci i młodzieży.
Zapraszamy na szkolenie dotyczące kryzysów i trudnych sytuacji w szkole. W pierwszej części ekspert wyjaśnia, czy, jest kryzys i jakie mogą być jego źródło. Materiał dedykowany jest w szczególności wychowawcom oraz pedagogom i psychologom szkolnym.
Zapraszamy na drugą część szkolenia dotyczącego kryzysów i trudnych sytuacji w szkole. Tym razem ekspert wyjaśnia, jakie są rodzaje kryzysów i podpowiada, co można robić, a czego nie robić w sytuacji wystąpienia kryzysu w szkole. Materiał dedykowany jest w szczególności wychowawcom oraz pedagogom i psychologom szkolnym.
Wychowawca klasy jako coach. Część 1: Coaching jako metoda rozwojowa