Uniwersalne projektowanie w edukacji
Model biopsychospołeczny w postępowaniu diagnostycznym
Rozwój i integracja zmysłów – normatywny rozwój integracji sensorycznej
Porada dotyczy postępowania w przypadku dostarczenia do przeszkolą lub szkoły ugody dotyczącej zasad styczności z dzieckiem. Z poradą powinni zapoznać się w szczególności dyrektorzy i nauczyciele przedszkoli i szkół podstawowych, którzy w swoich grupach mają dzieci rozwiedzionych rodziców, często pozostających w konflikcie.
Zapraszamy do obejrzenia ostatniej części szkolenia dotyczącego działań interwencyjnych w szkole. Tym razem ekspert udziela praktycznych wskazówek dotyczących działań interwencyjnych na rzecz dzieci i młodzieży.
Zapraszamy na szkolenie dotyczące kryzysów i trudnych sytuacji w szkole. W pierwszej części ekspert wyjaśnia, czy, jest kryzys i jakie mogą być jego źródło. Materiał dedykowany jest w szczególności wychowawcom oraz pedagogom i psychologom szkolnym.