Jak efektywnie rozpocząć pracę jako nauczyciel współorganizujący kształcenie?
„Nauczyciel współorganizujący kształcenie – pierwsze kroki” to szkolenie, które dostarcza kluczowej wiedzy i umiejętności niezbędnych do rozpoczęcia pracy na stanowisku nauczyciela współorganizującego kształcenie. Joanna Latosińska-Kulasek, doświadczona oligofrenopedagożka i pedagog specjalny, dzieli się praktycznymi wskazówkami, jak skutecznie nawiązać współpracę z uczniem, jego rodzicami oraz innymi nauczycielami. Szkolenie pomaga zrozumieć, jak stawić czoła wyzwaniom na różnych etapach edukacyjnych oraz jak zbudować pozytywną relację z uczniem, by zapewnić mu odpowiednie wsparcie.
Dlaczego warto wziąć udział w tym szkoleniu?
- Dowiesz się, jakie kroki podjąć, aby skutecznie rozpocząć współpracę z uczniem i innymi nauczycielami.
- Poznasz strategie budowania relacji z uczniem, które są kluczowe dla jego rozwoju i sukcesu edukacyjnego.
- Nauczysz się, jak dostosowywać metody pracy i komunikacji do indywidualnych potrzeb ucznia, zwłaszcza w kontekście jego funkcjonowania społecznego i sensorycznego.
- Zdobędziesz praktyczne narzędzia do radzenia sobie z trudnymi sytuacjami, które mogą pojawić się w codziennej pracy.
- Będziesz w stanie efektywnie tworzyć i wdrażać indywidualne programy edukacyjno-terapeutyczne (IPET), które odpowiadają na specyficzne potrzeby uczniów.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Joanna Latosińska-Kulasek
Oligofrenopedagżka, nauczycielka wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego, nauczycielka współorganizująca kształcenie, fizjoterapeutka, terapeutka dzieci i młodzieży neuroróżnorodnej, w szczególności w spektrum autyzmu. Współtworzyła ośrodek dla dzieci niepełnosprawnych w Tbilisi, w Gruzji. Prowadzi szkolenia z zakresu pracy z dziećmi i młodzieżą w spektrum autyzmu, głównie dotyczące pracy nauczyciela współorganizującego kształcenie. Prowadzi konsultacje z rodzicami dotyczące konstruowania IPET oraz wdrażania się w system edukacji, indywidualne zajęcia terapeutyczne oraz grupowe zajęcia z mindfulness dla dzieci i młodzieży.