
Ćwiczenia dla uczniów klas VII-VIII szkoły podstawowej oraz uczniów szkół ponadpodstawowych z autyzmem, w tym zespołem Aspergera. Ćwiczenia polegają na zapoznaniu ucznia z tekstami i rozmowie na temat jej bohaterów i wydarzeń.

Ćwiczenia przeznaczone dla uczniów klas VII-VIII oraz szkół ponadpodstawowych, w tym dla uczniów w spektrum autyzmu. Ćwiczenia polegają na tworzeniu historyjek na podstawie obrazków. Uczniowie tworzą historyjkę sami lub naprzemiennie z nauczycielem. Ostatni obrazek uczeń tworzy sam proponując rozwiązanie sytuacji.

Ćwiczenie przeznaczone dla uczniów klas VII-VIII oraz szkół ponadpodstawowych, w tym dla uczniów z autyzmem i zespołem Aspergera. Ćwiczenie ma na celu wskazać uczniowi, w jaki sposób analiza problemu ułatwia odnajdywanie rozwiązań.

Ćwiczenie dedykowane uczniom klas VII-VIII szkoły podstawowej oraz uczniom szkoły ponadpodstawowej z autyzmem, w tym zespołem Aspergera. Zadanie polega na dokończeniu rozpoczętych zdań, tak, aby wyrażały to, co uczeń myśli.

Ćwiczenie dedykowane uczniom klas VII-VIII szkoły podstawowej oraz uczniom szkoły podstawowej z autyzmem, w tym zespołem Aspergera. Zadanie polega na przyporządkowaniu reakcji ludzkich do zachowań.

Ćwiczenie dedykowane uczniom klas VII-VIII szkoły podstawowej oraz uczniom szkoły ponadpodstawowej z autyzmem, w tym zespołem Aspergera. Zadanie polega na odnalezieniu obrazka, który odpowiada konkretnym emocjom i uczuciom oraz krótkiej argumentacji, co do dokonanego wyboru.