Frustracja jest naturalną emocją, której doświadcza każdy z nas w różnych sytuacjach codziennych. Radzenie sobie z nią jest ważną umiejętnością, szczególnie dla młodych osób, które dopiero uczą się, jak skutecznie zarządzać swoimi emocjami. Niniejszy scenariusz indywidualnych zajęć rewalidacyjnych został opracowany z myślą o uczniach w wieku 10-15 lat, w tym tych z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Celem głównym zajęć jest rozwijanie umiejętności społecznych i emocjonalnych uczniów, ze szczególnym uwzględnieniem radzenia sobie z frustracją. Podczas zajęć uczeń będzie miał okazję rozpoznawać i nazywać swoje emocje, rozwijać strategie radzenia sobie z frustracją oraz kształtować umiejętności współpracy i komunikacji.
Grupa docelowa | uczniowie w wieku 10-15 lat, w tym uczniowie z zaburzeniami ze spektrum autyzmu |
Cel główny | rozwijanie umiejętności społecznych i emocjonalnych, ze szczególnym uwzględnieniem radzenia sobie z frustracją |
Cele szczegółowe |
|
Metody |
|
Potrzebne materiały | |
Czas trwania | 60 minut |
Liczba uczestników | 1 |
Do przeprowadzenia zajęć wykorzystaj: