Scenariusz zajęć rewalidacyjnych indywidualnych Rozpoczynanie i prowadzenie rozmowy skierowany jest do uczniów w wieku 10-15 lat z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, którzy mają trudności z nawiązywaniem, podtrzymywaniem i kończeniem rozmów. Zajęcia wspierają naukę umiejętności komunikacyjnych, które często są trudne do opanowania dla osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Dzięki odpowiednio dobranym metodom pracy oraz indywidualnemu podejściu, nauczyciel jest w stanie dostosować przebieg zajęć do specyficznych potrzeb i możliwości każdego ucznia.
| Grupa docelowa | uczniowie w wieku 10-15 lat, w tym uczniowie z zaburzeniami ze spektrum autyzmu |
| Cel główny | kształtowanie umiejętności rozpoczynania i prowadzenia rozmowy. |
| Cele szczegółowe |
|
| Metody |
|
| Potrzebne materiały |
|
| Czas trwania zajęć | 60 minut |
| Liczba uczestników | 1 |
Do przeprowadzenia zajęć wykorzystaj: