Perspektywa egzaminów jest stresująca. Czasem tak bardzo, że uczniowie nie są w stanie poradzić sobie z odczuwanym napięciem. Podczas warsztatu mają możliwość oswoić stres egzaminacyjny i poznać techniki jego obniżania.
Uczestnicy
|
uczniowie szkół ponadpodstawowych
|
Cele ogólne
|
- poznanie mechanizmów działania stresu
- opanowanie prostych technik radzenia sobie ze stresem egzaminacyjnym
|
Cele szczegółowe, uczeń:
|
- zna fazy stresu i ich wpływ na funkcjonowanie człowieka
- potrafi określić, co i w jakim stopniu wprowadza go w stan podwyższonego napięcia
- opracowuje listę zmian, jakie wprowadzi w celu redukcji stresu
- poznaje i ćwiczy techniki relaksacyjne
|
Czas trwania
|
120 minut
|
Potrzebne materiały
|
- załącznik Mój stres
- załącznik Okiełznać stres (dla uczestników)
- załącznik NIE dla stresu
- 2 duże arkusze papieru i flamastry
- długopisy
- materace (do ćwiczeń relaksacyjnych)
|
Liczba uczestników
|
Bez ograniczeń
|
Pozostało jeszcze 89% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Anna Kiełczewska
Wychowawca, nauczyciel, trener rozwoju osobistego, autorka licznych publikacji z zakresu wychowania, pedagogiki i psychologii. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą i rodzicami w szkołach polskich i holenderskich.