Perspektywa egzaminów jest stresująca. Czasem tak bardzo, że uczniowie nie są w stanie poradzić sobie z odczuwanym napięciem. Podczas warsztatu mają możliwość oswoić stres egzaminacyjny i poznać techniki jego obniżania.
 
| 
Uczestnicy
 | 
uczniowie szkół ponadpodstawowych
 
 | 
| 
Cele ogólne
 | 
- poznanie mechanizmów działania stresu
 
- opanowanie prostych technik radzenia sobie ze stresem egzaminacyjnym
 
 
 | 
| 
Cele szczegółowe, uczeń:
 | 
- zna fazy stresu i ich wpływ na funkcjonowanie człowieka
 
- potrafi określić, co i w jakim stopniu wprowadza go w stan podwyższonego napięcia
 
- opracowuje listę zmian, jakie wprowadzi w celu redukcji stresu
 
- poznaje i ćwiczy techniki relaksacyjne
 
 
 | 
| 
Czas trwania
 | 
120 minut
 | 
| 
Potrzebne materiały
 | 
- załącznik Mój stres
 
- załącznik Okiełznać stres (dla uczestników)
 
- załącznik NIE dla stresu
 
- 2 duże arkusze papieru i flamastry
 
- długopisy
 
- materace (do ćwiczeń relaksacyjnych)
 
 
 | 
| 
Liczba uczestników
 | 
Bez ograniczeń
 | 
 Pozostało jeszcze 89% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
 
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
 
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
 
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
 
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
 
 
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
 
 
 
 Autor: Anna Kiełczewska
Wychowawca, nauczyciel, trener rozwoju osobistego, autorka licznych publikacji z zakresu wychowania, pedagogiki i psychologii. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą i rodzicami w szkołach polskich i holenderskich.