Zestaw zawiera 4 karty pracy przeznaczone dla dzieci w wieku 7-10 lat. Uczeń poznaje postać Olka, chłopca, który boi się zasnąć sam. Jego zadaniem będzie pomóc mu wyrazić lęk, poprzez narysowanie tego, czego się boi.
Rozwijanie umiejętności nazywania i wyrażania emocji to zestaw kart pracy dla uczniów klas I-IV. Dodatkowo zadania mają na celu rozwijanie motoryki małej. Zadania można wykonać samodzielnie, z rodzicami, starszym rodzeństwem lub nauczycielem.
Zadania przeznaczone dla uczniów klas III-VI. Zestaw zawiera 3 karty pracy, na których dziecko znajdzie wzór narysowany bez odrywania ręki. Zadaniem jest skopiowanie wzoru jak najdokładniej. Ćwiczenie wspiera wzmacnianie koncentracji i uważności, a także motoryki małej.
Materiały przeznaczone dla uczniów klas VIII oraz uczniów szkół ponadpodstawowych. Zestaw zawiera 3 karty pracy, które mają na celu pomóc w zbudowaniu wyobrażania o bezpiecznej, kojącej przestrzeni. Karty zawierają zarówno pytania naprowadzające na przyjemne, beztroskie wspomnienia, jak i elementy arteterapii, które wzmocnią poczucie własnej wartości i rozumienie swoich potrzeb.
Zestaw zawiera 3 karty pracy, na których znajdą się ćwiczenia wykorzystujące proste metody wizualizacyjne i oddechowe pomocne w redukcji stresu. Ćwiczenia dedykowane są uczniom klas VIII oraz uczniom szkół ponadpodstawowych.
Zestaw przeznaczony dla uczniów szkół ponadpodstawowych zawiera 3 karty pracy, na których znajdują się wzory mandali do uzupełnienia i pokolorowania. Mandala od setek lat jest obecna w tradycjach różnych kultur, towarzyszy medytacji, pomaga wyciszyć natrętne myśli, obniżyć stres czy poprawić koncentrację uwagi.
Zestaw zawiera 4 karty pracy przeznaczone dla uczniów klas I-III, dotyczące emocji i uczuć dziecka. Wypełnienie kart pracy ma na celu uświadomienie dziecku źródeł przeżywanych emocji oraz możliwych sposobów radzenia sobie z nimi. Dla osoby dorosłej prace dziecka mogą stanowić istotną informację na temat jego potrzeb.
Zestaw zawiera 3 karty pracy, na których opisane są złożone sytuacje społeczne, w których motywacja i zachowanie nie jest jednoznaczna – postaci mają różne wyobrażenie o tym, co ich spotkało. Zadaniem dziecka jest uzupełnić dymki, w których bohaterowie próbują określić własne emocje i to, co sprawiło, że znaleźli się w trudnej sytuacji. Miniscenariusz może być również narzędziem do pracy z dziećmi z całościowymi zaburzeniami rozwoju, które mają trudność w rozumieniu sytuacji społecznych i emocji innych osób.
Zestaw zawiera 2 karty pracy przeznaczone dla uczniów klas III-V, na których znajduje się labirynt do pokonania oraz legenda i mapa do wykonania. Zadaniem dziecka jest pokonanie labiryntu oraz zaprojektowanie legendy, by użyć jej w mapie.