Zajęcia rewalidacyjne mają na celu m.in. rozwijanie umiejętności społecznych uczniów z, aby lepiej radzili sobie w codziennych sytuacjach. Podczas proponowanych zajęć uczestnik zajęć uczy się rozpoznawać i stosować zasady obowiązujące w różnych środowiskach, takich jak szkoła, dom czy miejsce pracy. Przestrzeganie zasad jest kluczowe nie tylko dla utrzymania porządku, ale również dla budowania pozytywnych relacji z innymi ludźmi. Zajęcia zostały zaprojektowane w taki sposób, aby uczeń mógł zrozumieć znaczenie zasad i nauczyć się je stosować w praktyce poprzez analizę przypadków oraz symulacje sytuacyjne.
Grupa docelowa | uczniowie szkoły ponadpodstawowej z zaburzeniami ze spektrum autyzmu |
Cele ogólne: |
|
Cele szczegółowe: |
Uczeń:
|
Potrzebne materiały: |
|
Liczba uczestników: | 1 (indywidualna praca z uczniem) |
Czas trwania: | 60 minut |