Scenariusz zajęć dedykowany jest uczniom w wieku wczesnoszkolnym, którzy mają trudności z czytaniem oraz rozpoznawaniem liter. Mogą oni również mieć problemy z koordynacją wzrokowo-ruchową, analitycznym myśleniem i motoryką małą, co utrudnia im zarówno naukę czytania, jak i pisania. Proponowane ćwiczenia sprawdzą się w pracy z uczniami wymagającymi wsparcia w rozwijaniu tych umiejętności, zwłaszcza motoryki małej, która jest kluczowa dla prawidłowego trzymania długopisu i pisania. Scenariusz można wykorzystać podczas zajęć terapii pedagogicznej, wspierając rozwój umiejętności poznawczych oraz poprawę zdolności analitycznych i koordynacyjnych.
| Grupa docelowa | uczniowie klas I-III szkoły podstawowej, którzy mają trudności z czytaniem i rozpoznawaniem liter | 
| Cel zajęć | 
  | 
| Potrzebne materiały | 
  | 
| Czas trwania | 45 minut. | 
| Liczba uczestników | 1 | 
Do przeprowadzenia zajęć wykorzystaj: