Scenariusz zajęć „Syndrom oszusta – dlaczego nie wierzymy w swoje sukcesy?” pomoże uczniom lepiej zrozumieć to zjawisko i nauczyć się radzić sobie z brakiem wiary we własne kompetencje. Młodzież odkryje, jak syndrom oszusta wpływa na ich naukę i wybory zawodowe, oraz pozna sposoby przeformułowania negatywnych myśli. Dzięki przemyślanej strukturze lekcji uczniowie poznają mechanizmy syndromu oszusta i jego wpływ na naukę oraz wybory zawodowe, uświadomią sobie, że nie są osamotnieni w swoich obawach i nauczą się przyjmować komplementy i doceniać własne sukcesy. Materiał skierowany jest do nauczycieli szkół ponadpodstawowych prowadzących zajęcia wychowawcze, psychologiczne lub zajęcia z zakresu rozwoju osobistego.
Grupa docelowa: | uczniowie szkoły ponadpodstawowej (16-19 lat) |
Cele zajęć: |
Uczniowie:
|
Potrzebne materiały |
|
Czas trwania | 45-60 minut |
Liczba uczestników | Oddział klasowy |
Przeczytaj również:
Wykorzystaj w pracy z uczniami: