Jak się czujesz? Zachowania a emocje i uczucia. Karty pracy z ukraińską wersją językową

Katarzyna Okólska

Autor: dr Katarzyna Miśkiewicz

Dodano: 2 marca 2022

Karta pracy dla uczniów klas IV-VI, w tym dla uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Zadaniem ucznia jest dopasowanie nazwy uczucia i emocji do opisu zachowań osób mogących je wyrażać w danych sytuacjach. Ćwiczenie wpisuje się w obszar zajęć rozwijających kompetencje społeczno-emocjonalne. Zadanie zostało przygotowane również w tłumaczeniu na język ukraiński, aby możliwe było wykorzystanie go w pracy z uczniami nieznającymi języka polskiego.

Cele:

  • rozwijanie umiejętności nazywania emocji i uczuć
  • rozwijanie umiejętności rozpoznawania emocji i uczuć u innych

Podgląd dokumentów:

Pozostało jeszcze 60% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Tematyka

Sprawdź inne serwisy