Jak nawiązywać i utrzymywać rozmowę?

Natalia Perek

Autor: Natalia Perek

Dodano: 15 września 2021

Ćwiczenie dedykowane uczniom klas VII-VIII oraz szkół ponadpodstawowych w tym dla uczniów z autyzmem i Zespołem Aspergera. Praca z karami pomoże uczniom rozróżnić odpowiedni sposób nawiązania rozmowy od takiego, który może utrudnić kontakt. Zadaniem ucznia jest wybrać sposób reakcji w sytuacji towarzyskiej oraz dobrać komentarze wyjaśniające, dlaczego pozostałe reakcje nie były adekwatne.

Podgląd dokumentów:

Pozostało jeszcze 99% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Tematyka

Sprawdź inne serwisy