Scenariusz indywidualnych zajęć rewalidacyjnych. Rozumienie związków frazeologicznych

Autor: Agnieszka Ignaczak

Dodano: 26 czerwca 2024

Scenariusz zajęć rewalidacyjnych indywidualnych: Rozumienie związków frazeologicznych skierowany jest do uczniów w wieku 10-15 lat z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, którzy mają trudności z rozumieniem i używaniem języka figuratywnego, w tym związków frazeologicznych. Zajęcia wspierają naukę rozumienia i interpretacji metafor oraz idiomów, które często są trudne do zrozumienia dla osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Ćwiczenia mogą również wspierać rozwój umiejętności komunikacyjnych i społecznych. Dzięki odpowiednio dobranym metodom pracy oraz indywidualnemu podejściu, nauczyciel jest w stanie dostosować przebieg zajęć do specyficznych potrzeb i możliwości każdego ucznia.

Pozostało jeszcze 85% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 26 czerwca 2024

Autor: Agnieszka Ignaczak

Tematyka

Sprawdź inne serwisy