Wykorzystanie nowoczesnych technologii w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych

Dodano: 4 sierpnia 2022
Wykorzystanie nowoczesnych technologii w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych

Jak wdrażać nowoczesne aplikacje w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych? Czy telefony i tablety mogą wspierać w osiąganiu efektów edukacyjnych? Co zrobić, aby technologia była wsparciem, a nie zagrożeniem? Dowiedz się, które aplikacje najlepiej sprawdzają się w pracy z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną czy w spektrum autyzmu.

Pozostało jeszcze 62% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Tematyka

Sprawdź inne serwisy