Uczniowie pracują w parach. Jedno z dzieci w parze jest rodzicem, a drugie dzieckiem. Zadaniem dziecka jest zapamiętanie i powtórzenie listy zakupów. Rodzic czyta dziecku listę zakupów. Zadaniem dziecka jest jej powtórzenie. Następnie dzieci zamieniają się rolami. W zależności od umiejętności dzieci na kartach pracy znajdują się listy obrazkowe, jak i bardziej skomplikowane, zawierające ilości danych produktów.
Zadaniem dziecka jest znalezienie pięciu różnic występujących między rysunkami.
Karty dla dzieci przedszkolnych oraz w trudniejszej wersji dla uczniów klas 1–3 szkół podstawowych. Ćwiczenie motoryki małej. Zabawa sprawdza się na zajęciach integracji sensorycznej. W łatwiejszej wersji ćwiczenia dziecko po prostu wypełnia kształty liścia, winogrona i kwiatka plasteliną. W trudniejszej próbujemy zachęcić je do cieniowania plasteliną, tworzenia fantazyjnych kształtów, kropek, szlaczków itp.
Karty dla dzieci przedszkolnych oraz dla uczniów klas 1–3 szkół podstawowych. Ćwiczenie motoryki małej. Zabawa sprawdza się na zajęciach integracji sensorycznej. Dziecko wypełnia obrazki misia, królika i kota plasteliną.
Karta pracy starszych dzieci przedszkolnych oraz dla uczniów klas 1–2 szkoły podstawowej. Ćwiczenie funkcji wzrokowych, orientacji przestrzennej. Na obrazku brakuje fragmentów – zadaniem ucznia jest wskazanie brakujących elementów.
Karta pracy starszych dzieci przedszkolnych oraz dla uczniów klas 1–2 szkoły podstawowej. Ćwiczenie funkcji wzrokowych, orientacji przestrzennej. Na obrazku brakuje fragmentów – zadaniem ucznia jest wskazanie brakujących elementów.
Karta pracy starszych dzieci przedszkolnych oraz dla uczniów klas 1–2 szkoły podstawowej. Ćwiczenie funkcji wzrokowych, orientacji przestrzennej. Na obrazku brakuje fragmentów – zadaniem ucznia jest wskazanie brakujących elementów.
Karta pracy starszych dzieci przedszkolnych oraz dla uczniów klas 1–2 szkoły podstawowej. Ćwiczenie funkcji wzrokowych, orientacji przestrzennej. Na obrazku brakuje fragmentów – zadaniem ucznia jest wskazanie brakujących elementów.
Karta pracy starszych dzieci przedszkolnych oraz dla uczniów klas 1–2 szkoły podstawowej. Ćwiczenie funkcji wzrokowych, orientacji przestrzennej. Na obrazku brakuje fragmentów – zadaniem ucznia jest wskazanie brakujących elementów.
Karta pracy starszych dzieci przedszkolnych oraz dla uczniów klas 1–2 szkoły podstawowej. Ćwiczenie funkcji wzrokowych, orientacji przestrzennej. Na obrazku brakuje fragmentów – zadaniem ucznia jest wskazanie brakujących elementów.