Karty dla dzieci przedszkolnych oraz dla uczniów klas 1–3 szkół podstawowych. Ćwiczenie motoryki małej. Zabawa sprawdza się na zajęciach integracji sensorycznej. Dziecko wypełnia obrazki misia, królika i kota plasteliną.
Karty dla dzieci przedszkolnych oraz w trudniejszej wersji dla uczniów klas 1–3 szkół podstawowych. Ćwiczenie motoryki małej. Zabawa sprawdza się na zajęciach integracji sensorycznej. W łatwiejszej wersji ćwiczenia dziecko po prostu wypełnia kształty liścia, winogrona i kwiatka plasteliną. W trudniejszej próbujemy zachęcić je do cieniowania plasteliną, tworzenia fantazyjnych kształtów, kropek, szlaczków itp.
Karta pracy starszych dzieci przedszkolnych oraz dla uczniów klas 1–2 szkoły podstawowej. Ćwiczenie funkcji wzrokowych, orientacji przestrzennej. Na obrazku brakuje fragmentów – zadaniem ucznia jest wskazanie brakujących elementów.
Karta pracy starszych dzieci przedszkolnych oraz dla uczniów klas 1–2 szkoły podstawowej. Ćwiczenie funkcji wzrokowych, orientacji przestrzennej. Na obrazku brakuje fragmentów – zadaniem ucznia jest wskazanie brakujących elementów.
Karta pracy starszych dzieci przedszkolnych oraz dla uczniów klas 1–2 szkoły podstawowej. Ćwiczenie funkcji wzrokowych, orientacji przestrzennej. Na obrazku brakuje fragmentów – zadaniem ucznia jest wskazanie brakujących elementów.
Karta pracy starszych dzieci przedszkolnych oraz dla uczniów klas 1–2 szkoły podstawowej. Ćwiczenie funkcji wzrokowych, orientacji przestrzennej. Na obrazku brakuje fragmentów – zadaniem ucznia jest wskazanie brakujących elementów.
Karta pracy starszych dzieci przedszkolnych oraz dla uczniów klas 1–2 szkoły podstawowej. Ćwiczenie funkcji wzrokowych, orientacji przestrzennej. Na obrazku brakuje fragmentów – zadaniem ucznia jest wskazanie brakujących elementów.
Karta pracy starszych dzieci przedszkolnych oraz dla uczniów klas 1–2 szkoły podstawowej. Ćwiczenie funkcji wzrokowych, orientacji przestrzennej. Na obrazku brakuje fragmentów – zadaniem ucznia jest wskazanie brakujących elementów.
Ćwiczenie funkcji wzrokowych, myślenia logicznego, orientacji przestrzennej. Karta pracy dla uczniów klas 1–3 szkoły podstawowej. Zadaniem ucznia jest równe wycięcie puzzli, a następnie dopasowanie ich w odpowiednie miejsca. Podane jest rozwiązanie zadania – nauczyciel może je zasłonić.
Ćwiczenie funkcji wzrokowych, orientacji przestrzennej, myślenia logicznego. Karta pracy dla uczniów klas 1–3 szkoły podstawowej. Zadaniem ucznia jest równe wycięcie puzzli, a następnie dopasowanie ich w odpowiednie miejsca. Dla ułatwienia podane jest rozwiązanie – nauczyciel może je jednak zasłonić.