Ortografia - pisownia ż w zakończeniach -aż, -eż w rzeczownikach rodzaju żeńskiego. Zadaniem ucznia jest uzupełnienie zdań wyrazami z ramki.
Ortografia - pisownia ż. Zadaniem ucznia jest uzupełnienie zdań wyrazami z partykułą że.
Ortografia - pisownia ż - wyrazy pochodzenia francuskiego. Krzyżówka.
Ortografia - pisownia ż. Zadaniem ucznia jest dopisać do podanych przymiotników rzeczowniki z ramki.
Ćwiczenie rozwijające kompetencje matematyczne i umożliwiające prowadzenie obserwacji umiejętności uczniów. Do pracy z uczniami klas 1–3 szkoły podstawowej. Nauczyciel dzieli grupę na 4-osobowe zespoły. Każdy zespół otrzymuje zestaw figur geometrycznych. Zadaniem uczniów jest ułożenie z otrzymanych figur podanego obrazka.
Każde dziecko otrzymuje drobne klocki. Zadaniem ucznia jest zbudowanie z nich przedmiotu jak najbardziej podobnego do tego, który znajduje się na obrazku.
Zadaniem dziecka jest znalezienie na rysunku brakujących elementów i dorysowanie ich.
Uczniowie pracują w parach. Jedno z dzieci w parze jest rodzicem, a drugie dzieckiem. Zadaniem dziecka jest zapamiętanie i powtórzenie listy zakupów. Rodzic czyta dziecku listę zakupów. Zadaniem dziecka jest jej powtórzenie. Następnie dzieci zamieniają się rolami. W zależności od umiejętności dzieci na kartach pracy znajdują się listy obrazkowe, jak i bardziej skomplikowane, zawierające ilości danych produktów.
Zadaniem dziecka jest znalezienie pięciu różnic występujących między rysunkami.