Współpraca szkoły i poradni psychologiczno-pedagogicznej w świetle przepisów

Alicja Melon

Autor: Alicja Melon

Dodano: 14 listopada 2017
Współpraca szkoły i poradni psychologiczno-pedagogicznej w świetle przepisów

Organizacja nauczania indywidualnego, kształcenia specjalnego oraz zindywidualizowanej ścieżki kształcenia. Zasady współpracy szkoły i pedagoga szkolnego z poradnią psychologiczno-pedagogiczną.

Program e-szkolenia obejmuje:
  • Najważniejsze rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 2017 r. wyznaczające obszary współpracy szkoły i poradni
  • Nauczanie indywidualne
  • Konsekwencje wprowadzenia zmiany miejsca realizacji nauczania indywidualnego
  • Kształcenie specjalne – procedura wydawania
  • Zawartość orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego – zalecenia 
  • Zindywidualizowana ścieżka kształcenia

Pozostało jeszcze 99% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 14 listopada 2017

Autor: Alicja Melon

Absolwentka filologii polskiej Uniwersytetu Warszawskiego, logopeda dyplomowany, obecnie pracownik jednej z warszawskich poradni psychologiczno-pedagogicznych i wykładowca Podyplomowego Studium Logopedycznego UKSW. Autorka i redaktorka publikacji dla logopedów.

Tematyka

Sprawdź inne serwisy