Zasady prawidłowego opracowania indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego – aspekty praktyczne.
Prowadząca wyjaśnia różnice między Indywidualnym Programem Edukacyjno-Terapeutycznym a Wielospecjalistyczną Oceną Poziomu Funkcjonowania Ucznia, wskazuje na zasady pracy zespołu nauczycieli oraz wyjaśnia różnice między dostosowaniem wymagań edukacyjnych i dostosowaniem warunków edukacyjnych. Obejrzyj szkolenie i pobierz certyfikat.
Pozostało jeszcze 52% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Katarzyna Topolska
psycholog i koordynator projektów społeczno-edukacyjnych. Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Łódzkim, pracuje jako psycholog szkolny i w praktyce prywatnej. Zajmuje się indywidualną pracą terapeutyczną z dziećmi i rodzicami, prowadzeniem warsztatów oraz szkoleń oraz pracą projektową opartą na procesie grupowym.