Formułowanie zaleceń i celów dla uczniów posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego.
Pozostało jeszcze 84 % treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:
- Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
- Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
- Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych
i prawników
Uzyskaj dostęp do portalu »
Masz już dostęp?Zaloguj się
Autor: Katarzyna Topolska
psycholog i koordynator projektów społeczno-edukacyjnych. Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Łódzkim, pracuje jako psycholog szkolny i w praktyce prywatnej. Zajmuje się indywidualną pracą terapeutyczną z dziećmi i rodzicami, prowadzeniem warsztatów oraz szkoleń oraz pracą projektową opartą na procesie grupowym.