Rozmowa to klucz, czyli nie wykluczamy w naszej klasie

Natalia Perek

Autor: Natalia Perek

Dodano: 22 kwietnia 2021

Warsztat zaprojektowany jest dla zespołów klasowych, w których obserwuje się trudności w zakresie relacji, proces izolowania jednego lub grupy uczniów od reszty klasy. Oparty jest na prostej grze symulacyjnej, która w zabawny sposób pokaże dzieciom, na czym polega zjawisko wykluczenia i jakie są jego mechanizmy.

Uczestnicy: uczniowie klas VI–VIII
Cel ogólny: Profilaktyka zjawiska wykluczenia w grupie rówieśniczej
Cele szczegółowe:
  • zmniejszenie ryzyka konfliktów w zespole klasowym
  • rozwój empatii
  • wzrost uważności na innych
  • poprawa komunikacji
wzrost odpowiedzialności za relację
Czas trwania: 45 minut
Potrzebne materiały:
  • materiały do gry załączone do scenariusza
  • kolorowe karteczki
  • kartki i długopisy
Liczba uczestników: zespół klasowy (20-30 osób)

Podgląd dokumentów:

Pozostało jeszcze 85% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 22 kwietnia 2021

Autor: Natalia Perek

Psycholog, psychoterapeuta dzieci i młodzieży. Absolwentka psychologii klinicznej i zdrowia na Uniwersytecie Łódzkim oraz czteroletniego, całościowego kursu psychoterapii w ramach Szkoły Psychoterapii Dzieci i Młodzieży przy Laboratorium Psychoedukacji i Ośrodku Regeneracja w Warszawie. Ukończyła również dwustopniowe Studium Pomocy Psychologicznej i Interwencji Kryzysowej Instytutu Psychologii Zdrowia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego oraz Podyplomowy Kurs Arteterapii Polskiego Instytutu Ericksonowskiego. Pracowała jako psycholog w Oddziale Psychiatrii Dziecięcej. Obecnie prowadzi psychoterapię indywidualną dzieci i młodzieży oraz wsparcie rodzicielskie w Poradni Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w SPZOZ oraz w Ambulatorium Stresu w Łodzi.

Tematyka

Sprawdź inne serwisy