Prezentowany scenariusz zajęć został przygotowany z myślą o godzinach do dyspozycji wychowawcy w klasach IV-VIII szkoły podstawowej. Uwzględniono w nim zmiany programowe, zgodnie z którymi uczeń powinien zdobywać wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne na podstawie samodzielnych działań. Jego głównym celem jest zachęcenie wychowanka do refleksyjnego myślenia na temat szkoły, roli nauczyciela i ucznia. Scenariusz może być wykorzystywany przez wychowawców w dowolnej części roku.
Pozostało jeszcze 89% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: dr Małgorzata Gogolewska-Tośka
Doktor nauk humanistycznych, nauczyciel akademicki na kierunkach przygotowujących do wykonywania zawodu nauczyciela, pedagog, doradca edukacyjno-zawodowy. Autorka książek i artykułów między innymi z zakresu postaw zawodowych i orientacji społeczno-politycznych współczesnych nauczycieli, kompetencji kluczowych w uczeniu się przez całe życie, edukacji permanentnej, internacjonalizacji szkolnictwa wyższego oraz edukacji XXI wieku