Jesteś jedną z ważniejszych osób, które mogą przekazywać uczniom, czym jest uważne słuchanie, pomaganie innym i otrzymywanie pomocy. Jeden z przykładów jak wzmacniać wśród uczniów umiejętność podejmowania empatycznych działań znajdziesz tutaj.
Pozostało jeszcze 92% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: dr Agnieszka Małkowska-Szkutnik
Pedagog, psycholog, dr n. humanistycznych w zakresie pedagogiki; psychoterapeuta. Pracuje jako adiunkt w Katedrze Biomedycznych Podstaw Rozwoju i Seksuologii Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego. Współpracuje z Centrum Edukacyjno-Terapeutycznym EduSmyk. Od 2004 r. należy do polskiego zespołu międzynarodowej sieci badawczej HBSC (Health Behaviour In School-Aged Children a WHO Collaborative Study), w grupie roboczej „School” i „Chronic Conditions”. Jej zainteresowania naukowe dotyczą wsparcia społecznego, jakości życia związanej ze zdrowiem, a w szczególności funkcjonowania w szkole uczniów z chorobami przewlekłymi. Jest autorką lub współautorką kilkudziesięciu publikacji naukowych