Karty pracy przeznaczone dla dzieci w wieku 4-6 lat oraz uczniów klas I-III. Dziecko ma za zadanie odnieść się do swoich wyobrażeń, emocji i refleksji związanych z nagraniem oraz stworzyć własne ilustracje do bajki, której wysłuchało.
Karta pracy jest przeznaczona dla uczniów w wieku 13-17 lat. Materiał jest obszernym zadaniem opierającym się na popularnych serwisach internetowych. Uczniowie często nie zdają sobie sprawy, jak ich wyobrażenie o samodzielnym życiu odbiega od rzeczywistości. To ćwiczenie weryfikuje te wyobrażenia oraz podsuwa konkretne przykłady stron internetowych, z których będzie mógł skorzystać, gdy faktycznie zacznie się usamodzielniać.
Zestaw zawiera 3 karty pracy przeznaczone dla dzieci z klas I- III szkoły podstawowej, dzięki którym dzieci lepiej zrozumieją własne emocje, rozwiną umiejętność nazywania ich, co jest podstawą efektywnej, empatycznej komunikacji. Ćwiczenia mają również za zadanie zwrócić uwagę ucznia na związek przeżywanego stanu emocjonalnego ze stanem fizycznym.
Zestaw zawiera 3 karty pracy dla dzieci z klas II- IV szkoły podstawowej, mające na celu wsparcie dziecka w radzeniu sobie ze stresem. Ćwiczenia pomogą zrozumieć i nazwać źródła przeżywanego napięcia w codziennych sytuacjach, co jest kluczową umiejętnością dla dalszego rozwoju umiejętności zarządzania emocjami.
Karty pracy przeznaczone dla uczniów klas VI-VIII. Zestaw zawiera 4 karty pracy, których celem jest wsparcie procesu budowania adekwatnej samooceny. Wiedza o własnych umiejętnościach, wspierających relacjach i dobrych doświadczeniach to czynniki, które pomagają w tworzeniu pozytywnego wizerunku samego siebie.
Zestaw zawiera 3 karty pracy przeznaczone dla dzieci z klas II- III. Zadania mają na celu stymulację funkcji poznawczych, niezbędnych do efektywnego uczenia się. W wykonaniu prac może okazać się potrzebna pomoc dorosłego lub starszego rodzeństwa, jeśli dziecko ma kłopot w rozumieniu złożonych poleceń.
Zestaw zawiera 4 karty pracy przeznaczone dla uczniów IV–VI. Karty pracy materiał dotyczący różnych sytuacji społecznych potencjalnie budzących stres. Zadaniem dziecka jest zbudowanie komunikatów, które mogą być wspierające dla innych lub pomogą postawić granice w trudnych momentach. Rozumienie źródeł emocji oraz umiejętne nazywanie ich to podstawa komunikacji interpersonalnej.
Karty pracy przeznaczone dla uczniów szkół ponadpodstawowych. Zestaw zawiera materiały informacyjne na temat analizy SWOT zarządzania czasem własnym oraz 2 karty pracy. Pierwsze zadanie służy przeprowadzeniu analizy SWOT w celu określenia mocnych i słabych stron, szans i zagrożeń w odniesieniu do zarządzania czasem. Zadanie drugie pozwoli uczniowi zastanowić się, w jaki sposób może wzmacniać swoje mocne strony i wykorzystywać szanse.
Karty pracy przeznaczone dla dzieci w wieku 4-6 lat oraz uczniów klas I-III. Zestaw zawiera 5 kart pracy, na których dziecko ma za zadanie odnieść się do swoich marzeń i pragnień oraz stworzyć własne ilustracji do bajki, którą wysłuchało.
Zestaw zawiera trzy karty pracy przeznaczone dla uczniów klas maturalnych. Regularne wypełnianie kart pracy oraz stosowanie się do zaleceń ułatwi maturzystom przygotowanie się do egzaminów.