Zrozumieć inność – osoby z zaburzeniami widzenia

Aleksandra Byczek

Autor: Aleksandra Byczek

Dodano: 22 sierpnia 2021

Scenariusz zajęć dla uczniów klas 3–6. Celem warsztatu jest przybliżeniem dzieciom sposobu funkcjonowania osób słabowidzących. Przeczytaj również artykuł dotyczący wspierania dzieci i uczniów niedowidzących w codziennym funkcjonowaniu w szkole. Dziecko niedowidzące w klasie – pomoce i organizacja pracy.

Podgląd dokumentów:

Pozostało jeszcze 94% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 22 sierpnia 2021

Autor: Aleksandra Byczek

Absolwentka edukacji i rehabilitacji osób niewidomych i słabowidzących na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Od kilku lat współpracuje z Biurem ds. Osób Niepełnosprawnych UW przy adaptacji podręczników szkolnych do potrzeb uczniów z dysfunkcją wzroku. Jest również sekretarzem w Fundacji CEDUNIS, działającej na rzecz uczniów z problemami wzrokowymi. Swoją wiedzę i umiejętności wykorzystywała w pracy z dziećmi jako nauczyciel świetlicy w szkole dla dzieci słabowidzących oraz współpracując z instytucjami przy dostosowaniu materiałów do potrzeb osób z dysfunkcją wzroku.

Tematyka

Sprawdź inne serwisy