Po co znać zasady? Tworzymy Kodeks przedszkolaka

Kinga Misiarczyk

Autor: Kinga Misiarczyk

Dodano: 12 września 2018

Przedstawiamy propozycję przebiegu początkowych zajęć w nowym roku przedszkolnym, kiedy dzieci i nauczyciele wspólnie tworzą zasady pracy i zabawy w swojej grupie. Pomocna może okazać się prezentacja różnych zawodów, których przedstawiciele muszą przestrzegać swoistych zasad. Scenariusz realizuje wiele zadań przedszkola określonych w podstawie programowej. Jego celem nie jest powstanie zbioru zakazów i nakazów, ale kilku przyjaznych słów, do których będziemy odnosić się w codziennej pracy z dziećmi.

Podgląd dokumentów:

Pozostało jeszcze 93 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uwaga, to jest tylko początek artykułu
Aby zobaczyć całość, zaloguj się lub załóż konto.

Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:

  • Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
  • Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
  • Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych i prawników
Uzyskaj dostęp do portalu »

Masz już dostęp?
Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 12 września 2018

Autor: Kinga Misiarczyk

Wychowawca przedszkolny, nauczyciel rytmiki

Biblioteka pedagoga

Sprawdź inne nasze serwisy
Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych
wiper-pixel