Lekcja służy wzbudzeniu refleksji na temat tego, jak organizować życie grupy. Dzięki niej dzieci uczą się identyfikować potrzeby grupy i poszczególnych osób. Ćwiczą umiejętności dokonywania demokratycznych wyborów – podczas zabawy dowiadują się, jak przedstawić program wyborczy.
Pozostało jeszcze 97 % treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:
- Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
- Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
- Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych
i prawników
Uzyskaj dostęp do portalu »
Masz już dostęp?Zaloguj się
Autor: Olga Sosnowska
Nauczycielka etyki i pedagog w Szkole Podstawowej nr 143 w Warszawie. Przez kilkanaście lat pracowała jako terapeutka i nauczycielka edukacji początkowej dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Ukończyła Wydział Filozofii UW, a następnie kształciła się podyplomowo na Wydziale Psychologii UW w zakresie rehabilitacji dzieci z dysfunkcjami rozwojowymi i na Wydziale Pedagogiki UW w studium edukacji początkowej. W codziennej pracy największy nacisk kładzie na dialog i nawiązanie opartej na zaufaniu relacji z uczniami. Stara się pracować interdyscyplinarnie, pokazując dzieciom powiązania między dziedzinami wiedzy