Może tak a może inaczej. Karty pracy wspierające rozwijanie elastycznego myślenia

Sofiya Revkovych

Autor: Sofiya Revkovych

Dodano: 31 grudnia 2024

Myślenie dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu często cechuje się brakiem elastyczności, co może powodować cierpienie. Mała zmiana, na którą nie zwróci uwagę osoba neurotypowa, może być ogromna dla osoby w spektrum i powodować lęk, złość, smutek itd. Powolne próby wprowadzenia zmian i różnorodne ćwiczenia związane ze zmianą mogą pozytywnie wpływać na myślenie uczniów w spektrum autyzmu. Praca z kartami pracy ma na celu rozwijanie elastycznego myślenia oraz umiejętności adaptowania się do zmian.

Twórz własne karty pracy i w kreatywny sposób rozwijaj umiejętności swoich uczniów! Za pomocą kreatora kart pracy z łatwością przygotujesz ciekawe materiały ćwiczeniowe odpowiednie dla Twoich uczniów. PRZETESTUJ

Podgląd dokumentów:

Pozostało jeszcze 53% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Tematyka

Sprawdź inne serwisy