Kryminalne zagadki naszej szkoły – trening pamięci i logicznego myślenia dla klas IV–VI

Natalia Perek

Autor: Natalia Perek

Dodano: 29 sierpnia 2022

Tempo codziennego życia, ogromna ilość bodźców i długie miesiące nauczania zdalnego w poprzednich latach odbijają się na efektywności nauki uczniów. Wielu z nich skarży się na kłopoty z koncentracją uwagi i zapamiętywaniem. Coraz częściej w gabinecie psychologa padają słowa: „nie mogę się skupić”, „uczę się, ale nie pamiętam za wiele”, „wszystko mnie rozprasza”. Kłopoty w tych obszarach mogą mieć wiele przyczyn takich, jak zaburzenia koncentracji uwagi, trudności emocjonalne, obniżony nastrój, poczucie przeciążenia obowiązkami. Może być to również wynik złych nawyków uczenia się i organizowania przestrzeni do nauki. Żmudne treningi zapamiętywania i logicznego myślenia da się jednak zamienić w pełną radości zespołową zabawę. Do tego przyda się niniejszy scenariusz.

Podgląd dokumentów:

Pozostało jeszcze 90% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 29 sierpnia 2022

Autor: Natalia Perek

Psycholog, psychoterapeuta dzieci i młodzieży. Absolwentka psychologii klinicznej i zdrowia na Uniwersytecie Łódzkim oraz czteroletniego, całościowego kursu psychoterapii w ramach Szkoły Psychoterapii Dzieci i Młodzieży przy Laboratorium Psychoedukacji i Ośrodku Regeneracja w Warszawie. Ukończyła również dwustopniowe Studium Pomocy Psychologicznej i Interwencji Kryzysowej Instytutu Psychologii Zdrowia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego oraz Podyplomowy Kurs Arteterapii Polskiego Instytutu Ericksonowskiego. Pracowała jako psycholog w Oddziale Psychiatrii Dziecięcej. Obecnie prowadzi psychoterapię indywidualną dzieci i młodzieży oraz wsparcie rodzicielskie w Poradni Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w SPZOZ oraz w Ambulatorium Stresu w Łodzi.

Tematyka

Sprawdź inne serwisy