Jak pomagać zdalnie? Praktyczne narzędzia i metody
Certyfikowane szkolenie poświęcone pomocy psychologiczno-pedagogicznej w czasie pracy zdalnej. W części trzeciej ekspertka omawia najciekawsze narzędzia, których wykorzystywanie ułatwia udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz korzystanie z niej.
Z webinaru dowiesz się m.in.:
▪ Jak zadawać pytania, aby zdobyć najważniejsze informacje o sytuacji ucznia
▪ W jaki sposób skonstruować skuteczną ankietę
▪ Czy materiały wysyłane uczniom trzeba selekcjonować
▪ Na czym polega zarządzanie procesami grupy i jak realizować je w zdalnym nauczaniu
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Katarzyna Topolska
psycholog i koordynator projektów społeczno-edukacyjnych. Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Łódzkim, pracuje jako psycholog szkolny i w praktyce prywatnej. Zajmuje się indywidualną pracą terapeutyczną z dziećmi i rodzicami, prowadzeniem warsztatów oraz szkoleń oraz pracą projektową opartą na procesie grupowym.