Rozwój emocjonalno-społeczny. Co mówić, jak odpowiadać?

Dodano: 12 kwietnia 2022

Karty pracy na zajęcia socjoterapeutyczne lub rewalidacyjne dla uczniów mających trudności komunikacyjne. Pierwsze zadanie polega na zaproponowaniu odpowiedzi na pytania lub komunikatu podtrzymującego rozmowę. Uczeń musi sam ułożyć odpowiedź. Drugie zadanie wymaga większej kreatywności. Uczeń musi zaproponować dialog adekwatny do tego co widzi na zdjęciu.

Podgląd dokumentów:

Pozostało jeszcze 92% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Tematyka

Sprawdź inne serwisy