Zdecydowana większość rodziców jest zainteresowana informacjami ze szkoły na temat zachowania i wyników w nauce swojego dziecka. To po stronie placówki leży inicjatywa, by wykazała chęć i otwartość do budowania przyjaznych relacji z rodzicami uczniów. Przedstawiamy warsztat dla rodziców na temat różnorodności klasy i planowych sposobów pracy z nią.
Pozostało jeszcze 97 % treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Już teraz przetestuj portal
za darmo
- Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
- Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariuszy na zajęcia
z uczniami, rodzicami i nauczycielami
- Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych
i prawników
Załóż konto testowe »
Sprawdź co oferuje portal ePedagogika »
Masz już dostęp?Zaloguj się
Autor: Katarzyna Stępniak
Pedagog, andragog, edukator, nauczyciel akademicki. Obecnie kierownik Wydziału Specjalnych Potrzeb Edukacyjnych ORE. Ekspert merytoryczny w projekcie „Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym”. Trener w obszarze dotyczącym pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz planowania i udzielania wsparcia dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.