Edukacja włączająca – wyzwaniem dla systemu nauczania

Katarzyna  Stępniak

Autor: Katarzyna Stępniak

Dodano: 7 sierpnia 2018
6f5aebdab1874137309117147b7ada9c19c07637-xlarge

Różnorodność w edukacji to zasób i wyzwanie. Jak sobie z nią radzić? Czego potrzebuje szkoła, aby jakość jej pracy była wysoka i służyła wszystkim uczniom, także tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach edukacji włączającej. Przedstawiamy sprzyjające działania na rzecz edukacji włączającej, a także wynikające z niej korzyści dla społeczności szkolnej, a przede wszystkim dla uczniów.

Pozostało jeszcze 97 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uwaga, to jest tylko początek artykułu
Aby zobaczyć całość, zaloguj się lub załóż konto.

Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:

  • Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
  • Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
  • Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych i prawników
Uzyskaj dostęp od portalu »

Masz już dostęp?
Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 7 sierpnia 2018

Autor: Katarzyna Stępniak

Pedagog, andragog, edukator, nauczyciel akademicki. Obecnie kierownik Wydziału Specjalnych Potrzeb Edukacyjnych ORE. Ekspert merytoryczny w projekcie „Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym”. Trener w obszarze dotyczącym pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz planowania i udzielania wsparcia dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

Tematyka

Biblioteka pedagoga

Sprawdź inne nasze serwisy
Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych
wiper-pixel