Autor: Danuta Pyrdoł
Dodano: 22 listopada 2017
Druga część warsztatu z zakresu komunikacji. Celem zajęć jestrozpoznawanie wielości kanałów komunikacyjnych i analizowanie ich znaczenia w procesie komunikacji, analizowanie wpływu zniekształceń poznawczych i błędów społecznego spostrzegania na przebieg procesu komunikowania się oraz przeciwdziałanie ich skutkom,dostrzeganie potencjalnych niespójności i nieświadomych komunikatów oraz ich wpływu na nadawanie i odbiór komunikatów.
Pozostało jeszcze 97% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Dodano: 22 listopada 2017
Autor: Danuta Pyrdoł
Lider zmian MEN w zakresie pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Nauczyciel dyplomowany z ponad 20-letnim stażem pracy z dziećmi mającymi problemy w uczeniu się oraz z doświadczeniem w aktywizacji zawodowej dorosłych i w pracy z uczniami dwujęzycznymi. Autorka projektów edukacyjnych i materiałów dla nauczycieli z zakresu metod aktywizujących, Problem Based Learning, praw człowieka, antydyskryminacji.