Zestaw zawiera 3 karty pracy przeznaczone dla dzieci z klas I- III szkoły podstawowej, dzięki którym dzieci lepiej zrozumieją własne emocje, rozwiną umiejętność nazywania ich, co jest podstawą efektywnej, empatycznej komunikacji. Ćwiczenia mają również za zadanie zwrócić uwagę ucznia na związek przeżywanego stanu emocjonalnego ze stanem fizycznym.
Zestaw zawiera 3 karty pracy dla dzieci z klas II- IV szkoły podstawowej, mające na celu wsparcie dziecka w radzeniu sobie ze stresem. Ćwiczenia pomogą zrozumieć i nazwać źródła przeżywanego napięcia w codziennych sytuacjach, co jest kluczową umiejętnością dla dalszego rozwoju umiejętności zarządzania emocjami.
Karty pracy przeznaczone dla uczniów klas VI-VIII. Zestaw zawiera 4 karty pracy, których celem jest wsparcie procesu budowania adekwatnej samooceny. Wiedza o własnych umiejętnościach, wspierających relacjach i dobrych doświadczeniach to czynniki, które pomagają w tworzeniu pozytywnego wizerunku samego siebie.
Zestaw zawiera 3 karty pracy przeznaczone dla dzieci z klas II- III. Zadania mają na celu stymulację funkcji poznawczych, niezbędnych do efektywnego uczenia się. W wykonaniu prac może okazać się potrzebna pomoc dorosłego lub starszego rodzeństwa, jeśli dziecko ma kłopot w rozumieniu złożonych poleceń.
Zestaw zawiera 4 karty pracy przeznaczone dla uczniów IV–VI. Karty pracy materiał dotyczący różnych sytuacji społecznych potencjalnie budzących stres. Zadaniem dziecka jest zbudowanie komunikatów, które mogą być wspierające dla innych lub pomogą postawić granice w trudnych momentach. Rozumienie źródeł emocji oraz umiejętne nazywanie ich to podstawa komunikacji interpersonalnej.
Karty pracy przeznaczone dla uczniów szkół ponadpodstawowych. Zestaw zawiera materiały informacyjne na temat analizy SWOT zarządzania czasem własnym oraz 2 karty pracy. Pierwsze zadanie służy przeprowadzeniu analizy SWOT w celu określenia mocnych i słabych stron, szans i zagrożeń w odniesieniu do zarządzania czasem. Zadanie drugie pozwoli uczniowi zastanowić się, w jaki sposób może wzmacniać swoje mocne strony i wykorzystywać szanse.
Karty pracy przeznaczone dla dzieci w wieku 4-6 lat oraz uczniów klas I-III. Zestaw zawiera 5 kart pracy, na których dziecko ma za zadanie odnieść się do swoich marzeń i pragnień oraz stworzyć własne ilustracji do bajki, którą wysłuchało.
Zestaw zawiera trzy karty pracy przeznaczone dla uczniów klas maturalnych. Regularne wypełnianie kart pracy oraz stosowanie się do zaleceń ułatwi maturzystom przygotowanie się do egzaminów.
Zestaw zawiera 5 kart pracy, które pomogą uczniom szkół ponadpodstawowych w zdefiniowaniu nasilenia stresu, określenia jego konkretnych źródeł oraz wpływu na to, jakie myśli pojawiają się na skutek napięcia. Karty pomagają również podjąć dyskusję z tzw. myślami automatycznymi, takimi, które potęgują stres i obniżają pewność siebie i swoich możliwości.
Karty pracy przeznaczone dla dzieci w wieku 4-6 lat oraz uczniów klas I–III. Zestaw zawiera nagranie oraz 5 kart pracy, na których dziecko ma za zadanie narysować́ to, o czym myślą̨ postaci bajki. W ten sposób próbuje nazywać́ i rozumieć́ stany emocjonalne innych osób, łączyć́ je z myślami, które mogą̨ się̨ pojawiać́ wraz z uczuciami.