Koordynacja wzrokowo-ruchowa. Ćwiczenie dla dzieci w kl. 1-2. Dziecko wydziera obrazek liścia, koloruje go, a następnie przykleja do drzewa.
Koordynacja wzrokowo-ruchowa. Ćwiczenie dla dzieci w kl. 1-2. Zadaniem dziecka jest poprowadzenie linii po śladzie.
Ćwiczenie usprawniające percepcję wzrokową, a także pobudzające kreatywność. Zadaniem dziecka jest (dowolne) uzupełnienie obrazka, a następnie pokolorowanie go.
Ćwiczenie usprawniające percepcję wzrokową, a także pobudzające kreatywność. Zadaniem dziecka jest (dowolne) uzupełnienie obrazka, a następnie pokolorowanie go.
Ćwiczenie usprawniające percepcję wzrokową, a także pobudzające kreatywność. Zadaniem dziecka jest (dowolne) uzupełnienie obrazka, a następnie pokolorowanie go.
Ćwiczenie usprawniające percepcję wzrokową, a także pobudzające kreatywność. Zadaniem dziecka jest (dowolne) uzupełnienie obrazka, a następnie pokolorowanie go.
Ćwiczenie rozwijające percepcję wzrokową, spostrzegawczość, logiczne myślenie. Zadaniem dziecka jest ułożenie zdarzeń w kolejności, a następnie opowiedzenie, co znajduje się na obrazkach.
Ćwiczenie rozwijające percepcję wzrokową, spostrzegawczość, logiczne myślenie. Zadaniem dziecka jest ułożenie zdarzeń w kolejności, a następnie opowiedzenie, co znajduje się na obrazkach.
Ćwiczenie usprawniające funkcje wzrokowo-przestrzenne. Zadaniem dziecka jest ułożenie figur według wzorów.