Okres kwarantanny i izolacji to czas, kiedy dziecko nie uczestniczy w zajęciach organizowanych stacjonarnie w przedszkolu. Ze względu na przymusową nieobecność rodzice często proszą o zorganizowanie dla nich zajęć zdalnych – tak, jak miało to miejsce w okresie zawieszenia funkcjonowania przedszkoli. Czy takie dziecko w świetle prowadzenia dokumentacji przedszkolnej należy uznać za nieobecne na zajęciach? I czy przedszkole ma obowiązek zapewnienia mu nauczania z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość?
Z podcastu dowiesz się:
- W jaki sposób odnotowywać nieobecność dziecka w przedszkolu, jeżeli przebywa na kwarantannie lub w izolacji
- Czy dziecko przebywające na kwarantannie lub w izolacji nie realizuje obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego
- Jakie zajęcia organizować dla dziecka nieobecnego w przedszkolu z powodu koronawirusa
Obejrzyj również videoszkolenie:
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Marta Wysocka
Redaktorka portalu ePedagogika.pl, specjalistka w zakresie prawa oświatowego, autorka i redaktorka kilkudziesięciu publikacji z zakresu edukacji i oświaty, prawa oświatowego oraz prawa pracy. Ukończyła prawo oraz filologię polską na Uniwersytecie Łódzkim.