Okres kwarantanny i izolacji to czas, kiedy dziecko nie uczestniczy w zajęciach organizowanych stacjonarnie w przedszkolu. Ze względu na przymusową nieobecność rodzice często proszą o zorganizowanie dla nich zajęć zdalnych – tak, jak miało to miejsce w okresie zawieszenia funkcjonowania przedszkoli. Czy takie dziecko w świetle prowadzenia dokumentacji przedszkolnej należy uznać za nieobecne na zajęciach? I czy przedszkole ma obowiązek zapewnienia mu nauczania z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość?
Z podcastu dowiesz się:
Obejrzyj również videoszkolenie:
Kolejne instytucje prześcigają się w wymienianiu potencjalnych skutków pandemii. Obok skutków zdrowotnych znajdują się te gospodarcze czy polityczne. Cały czas mało mówi się jednak o konsekwencjach psychologicznych tej izolacji, a już teraz mamy sygnały, że mogą być one bardzo negatywne. Jak pomóc ofiarom przemocy domowej w czasie pandemii? Co zrobić, aby do aktów przemocy nie dopuścić?
Z artykułu dowiesz się m.in.:
© ePedagogika.pl - Portal dla pedagogów i wychowawców z pasją.