Mówię w swoim tempie. Zestaw psychoedukacyjnych kart pracy dla uczniów

Natalia Perek

Autor: Natalia Perek

Dodano: 18 października 2024

Jąkanie się i zaburzenia płynności mowy to trudności, które dotykają 5% dzieci i 2% nastolatków i dorosłych. Ich nasilenie jest silnie związane z odczuwanym stresem i napięciem, ale i same objawy jąkania się wywołują dalsze konsekwencje emocjonalne. Uczniowie, którzy zmagają się z jąkaniem mają trudności w zakresie budowania adekwatnej samooceny, wchodzenia w relacje rówieśnicze, są wycofani, odizolowani.  Zestaw pięciu kart pracy to zbiór ćwiczeń do samodzielnej pracy ucznia. Może zostać wykorzystany w czasie godziny wychowawczej, na indywidualnych spotkaniach z psychologiem/pedagogiem szkolnym, w ramach zajęć rewalidacyjnych lub na różnego rodzaju warsztatach psychoedukacyjnych. Zestaw sprawdzi się również jako domowe ćwiczenia uczniów, którzy zmagają się z jąkaniem lub innego rodzaju zaburzeniami płynności mowy.  

Twórz własne karty pracy i w kreatywny sposób rozwijaj umiejętności swoich uczniów! Za pomocą kreatora kart pracy z łatwością przygotujesz ciekawe materiały ćwiczeniowe odpowiednie dla Twoich uczniów. PRZETESTUJ

Podgląd dokumentów:

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Tematyka

Sprawdź inne serwisy