Czy zasady są ważne? Karty pracy dla uczniów

Sofiya Revkovych

Autor: Sofiya Revkovych

Dodano: 27 grudnia 2024

Uczniowie z zaburzeniami ze spektrum autyzmu mogą mieć trudności z rozumieniem zasad. Często zdarza się, że dzieci nie znają różnych niepisanych reguł. Zapoznanie ich z różnorodnymi zasadami może znacząco ułatwić funkcjonowanie w różnych sytuacjach społecznych. Warto poszerzać perspektywę ucznia i rozmawiać o innych sytuacjach, w których te zasady mogą się okazać przydatne. Przygotowane karty pracy są dedykowane uczniom klas I–III z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Zestaw ten może pełnić rolę pomocy dydaktycznej, wspierając nauczycieli w realizacji zajęć. Ćwiczenia zawarte w kartach pomagają uczniom zrozumieć, czym są zasady i ogólnie przyjęte reguły zachowania. Zajęcia mają na celu rozwijanie u uczniów umiejętności rozumienia zasad oraz kształtowanie kompetencji związanych z ustalaniem własnych reguł.

Twórz własne karty pracy i w kreatywny sposób rozwijaj umiejętności swoich uczniów! Za pomocą kreatora kart pracy z łatwością przygotujesz ciekawe materiały ćwiczeniowe odpowiednie dla Twoich uczniów. PRZETESTUJ

Podgląd dokumentów:

Pozostało jeszcze 99% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Tematyka

Sprawdź inne serwisy