ADHD i regulacja emocji. Zestaw kart psychoedukacyjnych

Natalia Perek

Autor: Natalia Perek

Dodano: 24 maja 2024

Proponowane karty pracy mają na celu wspieranie rozwoju emocjonalno-społecznego uczniów z ADHD.  Ćwiczenia zostały zaprojektowane w taki sposób, pomóc uczniom zrozumieć swoje emocje, zidentyfikować nawyki i strategie poprawiające ich samopoczucie oraz rozwijać świadomość własnych zasobów i umiejętności. Uczniowie uczą się rozpoznawać, jak różne środowiska wpływają na ich zachowanie i samopoczucie, co zwiększa ich samoświadomość i pomaga w identyfikowaniu miejsc oraz sytuacji nasilających objawy ADHD. Karty pracy promują zdrowe nawyki wspierające funkcjonowanie mózgu, co zwiększa wiedzę uczniów na temat znaczenia zdrowego stylu życia i wprowadzenia pozytywnych zmian. Dzięki analizie sytuacji stresowych, młodzież rozwija umiejętność refleksji nad własnymi reakcjami emocjonalnymi. Praca z kartami wspiera uczniów w rozwoju samoświadomości, dostarcza im strategii radzenia sobie ze stresem i negatywnymi myślami, promuje zdrowe nawyki, zwiększa poczucie własnej wartości i rozwija umiejętność refleksji nad własnymi doświadczeniami i emocjami. To wszystko przyczynia się do poprawy funkcjonowania emocjonalno-społecznego uczniów, szczególnie tych z ADHD.

Twórz własne karty pracy i w kreatywny sposób rozwijaj umiejętności swoich uczniów! Za pomocą kreatora kart pracy z łatwością przygotujesz ciekawe materiały ćwiczeniowe odpowiednie dla Twoich uczniów. PRZETESTUJ!

Podgląd dokumentów:

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Tematyka

Sprawdź inne serwisy