Skuteczne komunikowanie się w szkole cz. 2

Danuta Pyrdoł

Autor: Danuta Pyrdoł

Dodano: 8 maja 2017

Część druga scenariusza. W tej części nauczyciele zapoznają się z empatycznym słuchaniem, barierami komunikacyjnymi oraz analizą transakcyjną. Celem warsztatów jest doskonalenie umiejętności komunikacyjnych, rozpoznawanie barier komunikacyjnych i wypracowanie strateggii skutecznego reagowania na potrzeby uczniów.

Podgląd dokumentów:

Pozostało jeszcze 97% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 8 maja 2017

Autor: Danuta Pyrdoł

Lider zmian MEN w zakresie pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Nauczyciel dyplomowany z ponad 20-letnim stażem pracy z dziećmi mającymi problemy w uczeniu się oraz z doświadczeniem w aktywizacji zawodowej dorosłych i w pracy z uczniami dwujęzycznymi. Autorka projektów edukacyjnych i materiałów dla nauczycieli z zakresu metod aktywizujących, Problem Based Learning, praw człowieka, antydyskryminacji.

Tematyka

Sprawdź inne serwisy