W obszarze oceniania, klasyfikowania i promowania najwięcej wątpliwości i niepewności dotyczy praktycznej nauki zawodu. Wynika to przede wszystkim z faktu, iż organizacja tych zajęć jest odmienna w stosunku do innych zajęć szkolnych. Nieco inne są też zasady oceniania tych zajęć. Zbieramy problemowe sytuacje, wątpliwości związane z ocenianiem praktycznej nauki zawodu. W publikacji ekspert porządkuje informacje m.in. na temat tego, jak uzupełniać braki, usprawiedliwiać nieobecności, przeprowadzić egzamin poprawkowy, jakie dodatkowe uprawnienia ma uczennica w ciąży.
Pozostało jeszcze 99% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Małgorzata Celuch
Nauczyciel matematyki i informatyki z 20-letnim stażem. Wicedyrektor zespołu szkół. Czynny egzaminator i współorganizator międzyszkolnych konkursów matematycznych. Autor wielu publikacji oświatowych i narzędzi pomocnych w pracy dyrektora