Skąd się biorą uczucia i emocje – i dlaczego aż tyle ich jest w ciągu dnia, jak sobie z nimi radzić

Izabella Lutze

Autor: Izabella Lutze

Dodano: 4 stycznia 2018

Znajomość przebiegu procesu dojrzewania, kluczowych dla niego zadań rozwojowych i potrzeb nastolatków pozwala na zrozumienie m.in. konieczności nabywania przez młodzież niezależności emocjonalnej od osób dorosłych, rodziców i ułatwia im przechodzenie przez okres „buntu” i rozterek, umożliwiając budowanie więzi z przyjaciółmi i bliskimi osobami. Uczniowie podczas zajęć nauczą się rozpoznawać i nazywać uczucia i emocje, a także dowiedzą się, jak z nimi sobie radzić.

Pozostało jeszcze 92% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 4 stycznia 2018

Autor: Izabella Lutze

Pedagog andragog, kierownik Wydziału Diagnozy i Współpracy z Poradniami Psychologiczno-Pedagogicznymi oraz Zespołu Diagnozy Psychologiczno-Pedagogicznej w ORE. Zajmuje się problematyką dotyczącą poradnictwa psychologiczno-pedagogicznego oraz diagnozy i planowania procesu postdiagnostycznego. Trener i lider programów oraz projektów z zakresu rozwijania umiejętności psychospołecznych uczniów. Prowadzi szkolenia dla nauczycieli i specjalistów z zakresu specjalnych potrzeb edukacyjnych, planowania, organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej.

Tematyka

Sprawdź inne serwisy