Zestaw kart pracy „Słucham i czuję. Rozpoznawanie emocji na podstawie tonu głosu” został stworzony z myślą o dzieciach i młodzieży, szczególnie uczniach z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, którzy potrzebują wsparcia w rozwijaniu umiejętności społecznych i emocjonalnych. Zestaw składa się z różnorodnych zadań, które umożliwiają pracę nad rozpoznawaniem emocji na podstawie tonu głosu, analizowaniem komunikatów oraz tworzeniem alternatywnych wersji wypowiedzi. Materiały są dostosowane do potrzeb uczniów, którzy wymagają jasnych instrukcji i wizualnego wsparcia. Na kartach umieszczono kody QR, które umożliwiają szybkie odtworzenie nagrań na urządzeniach mobilnych.
Twórz własne karty pracy i w kreatywny sposób rozwijaj umiejętności swoich uczniów! Za pomocą kreatora kart pracy z łatwością przygotujesz ciekawe materiały ćwiczeniowe odpowiednie dla Twoich uczniów. PRZETESTUJ!
Zestaw kart stworzony z myślą o uczniach klas I–III szkoły podstawowej, szczególnie tych zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Zadania wspierają rozwój wyobraźni, myślenia abstrakcyjnego oraz samooceny. Ćwiczenia sprzyjają kształtowaniu elastyczności myślenia, co może pozytywnie wpłynąć na umiejętności społeczne i radzenie sobie w różnych sytuacjach.
Twórz własne karty pracy i w kreatywny sposób rozwijaj umiejętności swoich uczniów! Za pomocą kreatora kart pracy z łatwością przygotujesz ciekawe materiały ćwiczeniowe odpowiednie dla Twoich uczniów. PRZETESTUJ
Ćwiczenie przeznaczone dla uczniów klas I-III szkół podstawowych w tym dla uczniów z autyzmem i Zespołem Aspergera. Ćwiczenie polega na opisaniu w jaki sposób można rozpoznać emocje i uczucia kierujące innymi osobami. Uczeń analizuje zdjęcia oraz korzysta ze swoich indywidualnych doświadczeń, a następnie zapisuje odpowiedzi.
Twórz własne karty pracy i w kreatywny sposób rozwijaj umiejętności swoich uczniów! Za pomocą kreatora kart pracy z łatwością przygotujesz ciekawe materiały ćwiczeniowe odpowiednie dla Twoich uczniów. PRZETESTUJ